ladda ner musik på telefonen

nightcrawler

Trådstartare
Jag har totalt hjärnsläpp nu. Brukar alltid ladda ner musik som jag gör ringsignaler av, men nu är det stopp i huvet. Jag minns inte hur man gör. Får ner apparna men sen kan jag inte söka efter musik. Vet inte vad jag missar eller vad jag gör för fel. Har alltid gjort det förut men nu vill det inte. Finns det nån vänlig själ som kan hjälpa stackars Nightcrawler? Jag får snart ett bryt om jag måste ha telefonens egna skitsgnaler
 
Bara ladda ner som mp3 var som helst och sedan bara använda som signal? Jag har då aldrig laddat ner någon app för det?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 499
Senast: Unafraid
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 261
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Kan någon på ett pedagogiskt vis förklara hur man bär sig åt? :p Jag vet att jag kan ladda ner genom iTunes Store, men inte hur jag...
Svar
1
· Visningar
535
Senast: Michellan95
·
Relationer Det gäller min bror. Varning för rörigt iinlägg Vi i familjen misstänker att han börjat droga eller har något annat "fuffens" för sig...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 175
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp