Ladda ner ringsignal till iPhone

Sasse

Trådstartare
Kan någon på ett pedagogiskt vis förklara hur man bär sig åt? :p Jag vet att jag kan ladda ner genom iTunes Store, men inte hur jag använder det till en ringsignal sedan.

Jag vet också att det finns appar där man kan skapa något eget, men det vill jag inte göra. Jag vill ladda ner (gratis eller betala) och få över det till telefonen på något sätt, så att jag kan välja det som ringsignal. Hur svårt kan det vara?

Hilfe! :p
 
När jag har köpt ringsignaler så har jag gått in från inställningar —> ljud —> ringsignal och där finns en länk direkt från inställningar till iTunes som de kallar för ”signalaffär”.
Därifrån köper jag det jag vill ha och sedan ligger de bland de andra ringsignalerna :) alternativt tryckt på den andra länken ”hämta köpt ringsignal” eller vad det stod ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 629
Senast: MML
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 111
Senast: Niyama
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 528
Senast: Juli0a
·
Hemmet När jag läser i forumet inser jag att jag är långt ifrån ensam om att ha svårt att "få det gjort" när det gäller vardagssysslor - det...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 215
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp