Bukefalos 28 år!

Längtar tillbaka till de gamla hederliga diskussionsforumen!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja en autistisk diagnos är ingenting som syns på utsidan. Personen ifråga har inte ordet autism tejpat i pannan, utan oftadt märks diagnosen först när man upptöcker att personen ifråga har ett speciellt intresse eller får ordentliga problem med det sociala samspelet på grund av att han eller hon inte klarar av att läsa av sociala koder.

Very Lazy Pethead
Här gäller det ju inte att "läsa sociala koder" direkt.
Budskapet i tråden borde vara tydligt för dom flesta?
Eller förstår du inte va andra försöker säga dig?
:confused:
 
Nej precis! Du har helt rätt och vi tycker inte om alla människor vi möter vare sig det är IRL eller på ett diskussionsforum. Alla människor är olika och gillar olika saker och det blir så sorgligt när det finns dem som tycks spendera hela sitt liv på att störa sig på att alla andra inte är som dem! Till dem vill jag säga:
- Väx upp och skaffa er ett liv!
Ursäkta min röda fetning i inlägget, men jag kände att jag var tvungen att förtydliga det!

Very Lazy Pethead
Nu är vi ju flera som skrivit att vi precis som du också har diagnoser. Varför ska vi växa upp och skaffa oss ett liv och inte du? Den där röda fetningen i det här läget är faktiskt bara en jävla käftsmäll på oss andra, fy fan så elakt.
 
Vojne...

Det är upp till var och en hur man framställer sig. Även man irriterar sig på något kan man framföra det civiliserat. Får man veta att något är irriterande, störande etc så är det upp till en själv om man väljer att förändra något eller att inte göra det.

Precis som det är upp till andra att välja hur de hanterar det.

Det är inte ok att utsätta någon för mobbning, spydiga kommentarer eller allmän pajkastning.

Jag har absolut en åsikt om inofficiella signaturer men den och hur jag hanterar det behåller jag för mig själv.

Be kind, rewind ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp