Lagotto Romagnolo!!!

lagottoromagnolo

Trådstartare
Jag tänkte att alla hundägare kan sätta in en bild på din älsklings/egen hund och skriva lite om den.:banana:

Då kan väl jag börja:

Jag har en lagotto tik som heter Wilda (hon lever upp till namnet:D)
Hon är snart ett år. Vi tränar agility.:banana: Det tycker hon är jätte kul;)

ps. jag är ny på buke så jag frågar er som vet hur man sätter in en bild i ett inlägg?????
vill gärna ha svar!!!
 
Sv: Lagotto Romagnolo!!!

Som du redan vet så har jag också en Vilda, hon blir 2 i september och kommer från Update´s.

Lite gamla bilder på henne ligger här

Ska leta fram lite nyare bilder på henne :D
 
Sv: Lagotto Romagnolo!!!

Va kul med fler som har Lagotto!! Jag har Stella som snart är 10 månader, en helt underbar hund:banana:
22341068.jpg
 
Sv: Lagotto Romagnolo!!!

Vill du lära dig att lägga upp bilder, gå in under forumet som heter datorer så finns det hjälp där, själv är jag urusel på att förklara:D
 
Sv: Lagotto Romagnolo!!!

vi har en lagotto hane hemma som är 1 år nu! han heter attjo !
 
Sv: Lagotto Romagnolo!!!

Hon kommer från Lindas Tassar, uppfödaren har bara haft 2 lagottokullar, ligger strax utanför Varberg..
Ska nog skaffa mig en till så småningom, har inte bestämt varifrån än..
 
Sv: Lagotto Romagnolo!!!

Tack :) Dock är hon lite äldre nu än på bilderna så hon har ljusnat en del, men den mörka färgen kan tydligen komma tillbaka sen när dom blir äldre.

Ok så dom bleknar lite med tiden?
Hm då kanske jag inte ska muttra om vi får en helvit valp då :rofl:
På tisdag nästa vecka får vi träffa dom:banana:
 
Sv: Lagotto Romagnolo!!!

Min lagottotjej är 3½ år.
Full av fart och fläkt, alltid på G.
Tränar och tävlar lydnad. Tränar även spår, sök och agility (samt freestyle för skojs skull) med sikte på tävling, förhoppningsvis i höst!
Har aldrig ångrat mitt val av ras, trots att de första åren var relativt jobbiga.

Här är min älskling:
bild%20406.JPG

Tränar apportering

21831497.jpg

Midsommar
 
Sv: Lagotto Romagnolo!!!

PM:ar med svar

Ska endast ställa en off till i år (vår andra i år, vi satsar hellre på lydnad och annat) - Högbo bruk.
 
Sv: Lagotto Romagnolo!!!

Vad jätte kul att det är flera som lägger in bilder!!!

Ja ska se om jag kan lägga in en på min goding...''hemlig'' får gärna skriva varifrån vilken kennel din kommer ifrån till mig..:banana::bump:
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 612
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 462
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 805
Senast: NOC14
·
L
  • Artikel
Dagbok Som endel kanske vet så är M en hund som bor med mig ❤️ Men han är inte MIN utan jag lånar han kan man säga för att han inte orkade...
Svar
12
· Visningar
1 224
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp