Läsa sina mail på Yahoo?

Jag förstår inte.
Kommer den vyn upp när du går in på yahoo?
Är det annorlunda mot hur det brukar vara - eller har du nyss skaffat mailkonto där?
 
Det är annorlunda. Jag har haft kontot i väldigt många år. Är alltid inloggad eftersom jag läser mailen hemma på min egna dator.
 
Jag kopmmer inte vidare, det är mitt problem
Så - har jag fattat detta rätt?
- du går in via den adress jag skrev här ovan.
- När du skrivit in din email och klickar vidare så kommer du inte vidare.
Istället kommer du till ett ställe där du ska hantera ditt konto?
 
Jag testade via @tantens länk. Har tydligen inte varit inloggad på 3 år, dom ville att jag skulle byta lösenord samt uppdatera telefonnummer + alternativ mailadress, lite pyssel men kom sen in direkt till mailen.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 007
Hästvård Någon som har synpunkter och tankar om detta resonemang? @spaderÄss eller nån? Why do ‘cresty’ necks suddenly go rock hard? This...
Svar
0
· Visningar
756
Senast: MonteRose
·
Hästmänniskan Jag letar häst och bläddrar i annonserna. Den typ av häst jag letar efter ligger kring 100 000 kr-klassen. Påfallande ofta står det i...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 111
Senast: Red_Chili
·
Utrustning Har en sadel till salu. Fick först ett helt normalt mail med begäran om mera bilder. Skrivet på engelska men inget onormalt. Sedan kom...
Svar
7
· Visningar
1 733
Senast: ZaNdRoRiA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp