Lastbil har kört in i folkmassa i centrala Stockholm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Terrordåd misstänks, polisen säger att det inte är någon olycka.

Jag har fått tag på en kompis men väntar på svar från fler. Det är ganska stor risk att de rört sig i området (speciellt en av dem).
 
Ja det var väl bara en tidsfråga innan även vi skulle utsättas för något illdåd.
TV4 sänder också live
 
Just nu är jag väldigt nyfiken på om det bara är ett rykte eller om polisen verkligen åker runt och ropar ut att det är ett terrordåd/terrorhot. Hoppas verkligen att det bara är ett rykte!
 
Usch, vad obehagligt det känns. Känns kul att man befinner sig mitt i city, det kommer bli svårt att ta sig hem. Tunnelbanan är avstängd och hela centralen också, som jag måste igenom för att ta mig hem. Usch.
 
Så jävla vidrigt och fruktansvärt. Hade tänkt åka in till stan just nu i eftermiddag men skippade det. Fy fan. Maken jobbar vid Hötorget och jag önskar att han bara kunde teleportera sig hem...
 
Skulle just till T-centralen för att hämta ut recept. Kan inte alla Stockholmare skriva att de är ok? Och snälla, snälla inga förhastade hatiska reaktioner? Kramar till alla. Nu måste vi mer än någonsin innan sluta oss samman inte splittras och låta terrorn och ondskan vinna. :heart :cry: :heart :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle För "hundrafemtielva" år sedan, innan jag omskolade mig, jobbade jag som bussförare i Sörmland, men dagliga körningar upp till...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 153
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Det händer något mystiskt där vi bor! De senaste två-tre månaderna har det börjat stanna lastbilar och långtradare utanför vårt hus; en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 998
Senast: Trott
·
Samhälle Köpte en vara från privatperson, jag betalade frakt och varan, personen lämnade in varan på morgonen den 26/9, alltså förra tisdagen. På...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 496
Senast: Fibusen
·
  • Artikel
Hästnyheter Lördagen den 10 juni intar käpphästarna huvudstan när Käpphästhoppet Sergels Torg värmer upp Stockholm Horse Week. Tre timmar av gratis...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp