Bukefalos 28 år!

Leasingavtal

Sv: Leasingavtal

Hur går det??

Jag sitter här o spricker av nyfikenhet snart:bump: ... vad e dt för häst ?:D
 
Sv: Leasingavtal

Dom svarar inte idag :mad:.Snart blir jag sur på riktigt,och undrar ju så klart om de inte ångrat sig och inte törs stå för det .väldigt knepigt beteende i alla fall,då ägaren tog kontakt med mig från början :confused: .
Vill inte skriva vad det är för häst då inget är spikat än.Mer än det är en helt vanlig brun häst:D . Ingen som kommer vinna på Valla(igen.....) eller V75,men säkert komma med bra bidrag till havren.
 
Senast ändrad:
Sv: Leasingavtal

Dom svarar inte idag :mad:.Snart blir jag sur på riktigt,och undrar ju så klart om de inte ångrat sig och inte törs stå för det .väldigt knepigt beteende i alla fall,då ägaren tog kontakt med mig från början :confused: .
Vill inte skriva vad det är för häst då inget är spikat än.Mer än det är en helt vanlig brun häst:D . Ingen som kommer vinna på Valla(igen.....) eller V75,men säkert komma med bra bidrag till havren.

Ahhhh.. Hästägare... Momentet att inte svara i telefonen verkar vara ett krav hör att vara ägare/tränare :devil: :angel: :cool:

Håller tummarna för att det går vägen!

(eller så finns momentet att när du har hästen på prov och den får en 2á som resultat.. då ångrar ägaren försäljningen och bryter provtiden o tar hem hästen :mad: )
 
Sv: Leasingavtal

Nu har jag fått papper att skriva på,och om inget oväntat inträffar hämtar jag hem hästen på torsdag :banana: .
 
Sv: Leasingavtal

Vill inte ropa hej innan hästen står i stallet,men nu känns det i alla fall nära ;) .
 
Sv: Leasingavtal

Nä nu får du allt ge oss lite!:angel:

1: Hur gammal?

2: Hur mkt på kontot? ca summa räcker...

3: Hur många starter?

4: Dagsform?
 
Sv: Leasingavtal

1.Fyra år
2.Runt 90 000
3.vet inte,och atg strular .Inte över 20 i alla fall.
4.Hon har gjort en start efter några månaders uppehåll,och var helt ok(fyra).Borde gått framåt sen dess.Startklar alltså :) .
 
Sv: Leasingavtal

Låter som jag får se till att ha Gevalia hemma :rofl: .
(Men lugna ner er,det är en helt vanlig brun märrjäkel ;) )
 
Sv: Leasingavtal

Kör inte in i den gröna Bmw som det sitter ngn i och spanar med kikare:rofl:

Men passa er för en blå Terrano. Den kommer väldigt nyfiken i en hiskelig fart från Norrland. Så det inte blir en seriekrock, alltså..

Roligt för Lines med en ny pålle. Lycka till med den!!
 
Sv: Leasingavtal

Kör inte in i den gröna Bmw som det sitter ngn i och spanar med kikare:rofl:

:rofl: :rofl:
Risken finns!! För jag kommer förmodligen ha stora kolsvarta solglasögon på mig! Och jag kommer kika inåt hagen till så de som befinner sig på vägen är där på egen risk!....:o :D :devil:
 

Liknande trådar

Tävling https://www.malgretout.dk/edition-77-dyrlaege-og-overdommer-staevneformatet-skal-simplethen-laves-om/ Fick upp detta artikel i mitt...
2
Svar
34
· Visningar
2 525
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Är det nån bukefalist som bor i Kanada? Vet att det fanns en, men vet ej om hon är här längre.
Svar
0
· Visningar
159
Senast: MissFideli
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
549
Fritid Mina älskade ridskor går på sista versen och de har utgått ur Hööks sortiment. Dock ser jag att de finns kvar i butik i Avesta och...
Svar
11
· Visningar
805
Senast: Noxos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp