Bukefalos 28 år!

Wille

Trådstartare
Är det någon som vet hur lång tid det tar innan man får effekt av lergigan? Läkaren kunde inte svara på det.
 
Är det någon som vet hur lång tid det tar innan man får effekt av lergigan? Läkaren kunde inte svara på det.
Screenshot_20231114_150011_Chrome.jpg


Google har svar på det mesta.
 
Det är nog ganska individuellt och framförallt beror det på hur hög ångesten har hunnit bli innan man tar läkemedel. Har den hunnit bli för hög kan det vara svårt att få effekt. Men bra att du får testa olika😊
Ok. det var ju lite deppigt att höra. Jag kan gå upp i hög ångest rätt snabbt.
 
Atarax funkade bra för mig mot panikångest :)
Det funkar inte alls för mig. Jag får fylleben samtidigt som jag har full panik i huvudet. Jätteobehagligt. Är ju också ett antihistamin så jag riskerar att vara trött konstant. Hade inte provat att byta om det inte var för tröttheten jag känner hela tiden.
 
Det funkar inte alls för mig. Jag får fylleben samtidigt som jag har full panik i huvudet. Jätteobehagligt. Är ju också ett antihistamin så jag riskerar att vara trött konstant. Hade inte provat att byta om det inte var för tröttheten jag känner hela tiden.
Läste för övrigt i fass om atarax och skulle inte våga ta det.

Lergigan kan på sin höjd ge hjärtstillestånd och då har man ju inga mer problem efter det.
 
Det funkar inte alls för mig. Jag får fylleben samtidigt som jag har full panik i huvudet. Jätteobehagligt. Är ju också ett antihistamin så jag riskerar att vara trött konstant. Hade inte provat att byta om det inte var för tröttheten jag känner hela tiden.
Ah, ja det är ju så himla olika det där!
Hoppas lergiganen funkar bra för dig :)
 
Läste för övrigt i fass om atarax och skulle inte våga ta det.

Lergigan kan på sin höjd ge hjärtstillestånd och då har man ju inga mer problem efter det.
Jag har tagit både Atarax, Lergigan och Alimemazin. Av Alimemazin blir jag som en sengångare dagen efter(tar till kvällen pga sömnbesvär). De andra två ger oerhört mycket mindre sån biverkning för mig.
Hoppas det funkar samma för dig!
 

Liknande trådar

  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 271
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Har konstiga utslag sen lång tid. Nu har det blossat upp väldigt. Det kliar och läker inte. Eftersom jag hatar att besöka läkare så har...
Svar
8
· Visningar
927
Senast: alazzi
·
  • Artikel
Dagbok Jag har i flera års tid ätit minipiller för att inte få mens, eftersom jag inte klarar det. Idag har jag dessvärre haft...
Svar
14
· Visningar
1 839
Kropp & Själ Halkade i trappen förra veckan och skadade knät. Läkarens utlåtande blev skada på inre menisken. Har en tid för mrt röntgen på måndag...
Svar
6
· Visningar
370
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp