Ni som ger Librela-injektioner, när märkte ni skillnad? Efter första injektionen? Efter andra injektionen? Eller inte alls?

Min hund har fått en injektion 12/9, dom skulle tydligen bli som en ny hund, men det resultatet har jag inte sett.

Och en del säger att man kan se resultat efter andra injektionen. Då blir en del hundar bra mycket piggare. Andra injektionen ska hon få 11/10.

Dvärgschnauzer snart 11 år med artros och spondylos i ryggen, har haft det i 4 år, käkat Onsior och Gabapentin till och från.
På de tre första märktes ingenting, däremot efter den fjärde. Hade också hört att det kunde bli en ny hund redan efter första men inget jag har märkt. Ger Flexadin varje dag och laserbehandling ungefär en gång per månad.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
3 670
Senast: Takire
·
Hundhälsa Jag har en 10 årig Weimaranertik som plötsligt för några dagar sen flyger på min 15månaders vorstehtik , till synes helt oprovocerat...
Svar
14
· Visningar
1 788
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 658
Senast: YlvaG
·
Hundhälsa Igår blev hunden opererad efter en livmoderinflammation, egentligen inga konstiga symtom, mer än att jag reagerade på att hon var inne...
Svar
10
· Visningar
873
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp