Sv: Lillerud

går första året på lillerud NV - djurvård! det är superkul och man får göra massa roliga saker. var tex livrädd för att köra traktor innan men nu när jag kan är det skitkul! :P
jag tror det var 210 poäng som lägsta intag förra året... men det verkar öka...:crazy:
Håller med Häst-Erik och Påsa, sök hit direkt! Även om du inte har jättehöga betyg så kan du ju komma in som andrahand:bump:
 
Sv: Lillerud

lilstar skrev:
går första året på lillerud NV - djurvård! det är superkul och man får göra massa roliga saker. var tex livrädd för att köra traktor innan men nu när jag kan är det skitkul! :P
jag tror det var 210 poäng som lägsta intag förra året... men det verkar öka...:crazy:
Håller med Häst-Erik och Påsa, sök hit direkt! Även om du inte har jättehöga betyg så kan du ju komma in som andrahand:bump:


Jag sökte och kom in..
Och intaget var 190... :p
 
Sv: Lillerud

det är en underbar skola! det var nv-häst du skulle gå lr hur? det är hur kul som helst! lovar.. speciellt om man bor på internatet;) det blir ungefär som en andra familj.. eller hur alla lillerudare..
 
Sv: Lillerud

Mmmm... kan bara hålla med... !! fast naturbruk är bättre om man är som mig - lat.. och om man vill kunna ha kul på hm.. nätter och sena kvällar...haha :banana: :o :eek: :angel:
 
Sv: Lillerud

hehe.. jo men det blir ganska sent för oss som går nv åxå :angel: och jag kan inte säga att vi har direkt tråkigt ;) :p tvärtom
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har två hästar, betalar 2500 för varje häst i månaden för lösdrift med full service. Skulle vilja veta om det finns billigare...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 985
Senast: nexxa
·
Ekonomi & Juridik Hej! Lite nyfiken på vad import kostnader idag inom EU ligger på ungefär. Funderar på att ta hem en häst från Tjeckien och är lite...
Svar
12
· Visningar
966
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 219
Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 227
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp