Bukefalos 28 år!

Lite frågor

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Lite frågor

hahaha!! Brorsan har fortfarande som sport att förfölja stalltjejerna, kanske därför dom mest har manlig personal! :D

:idea: Vill du ha hans telefon nr????? ;)
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Men tackar som frågar........ ;)
 
Sv: Lite frågor

Åringsauktionen är ju ofta spännande att besöka. :) Nu klarnade det dessutom lite angående Svista. :D
 
Sv: Lite frågor

toughcookie skrev:
DALATJEJ, jag köpte en bror till Day´o av bosse, han kallades Pricken....
Ingen av dom syskonen blev tyvärr speciellt bra på banan men alla var iallafall fruktansvärt snälla!

Nej, jag har förstått att de inte gjorde succé på banan direkt... Men jag tyckte att hon var trevlig att rida, samarbetsvillig, snabbtänkt, vacker att se på o s v.
 
Sv: Lite frågor

roslagen skrev:
Tiderna var nog inte värst utan det var nog tränarens bror :eek: :devil:

Kan tänka mig det. Han (brorsan) red en del jobb åt oss på Red Hare, så man har både sett och känt
:eek: :mad: hur han är.
 
Sv: Lite frågor

Såg honom på Strömsholm förra året, och han såg ju inte ett dugg bättre ut då än förr. Kanske lika bra att ha manliga i stallet, med honom i farten.
 
Sv: Lite frågor

Shady!

Vi flyttade in till täby 87 eller 88 om jag inte minns fel. Jag hjälpte även Mischa Khan på tävlingsdagarna. Osäker på stavningen iofs.
 
Sv: Lite frågor

shady skrev:
Lite kuriosa nu då. Du, jag och Roslagen var ju på galoppen samtidigt. Fast det är klart Leif stod ju inte inne på Täby.


Och jag.... :cool:
 
Sv: Lite frågor

HUR gamla är egentligen vi då :eek: många på buke var knappt tilltänkta på 80-talet........

:angel:
 
Sv: Lite frågor

Jaså vi är fyra då :)

Förmodligen är vi alldeles för gamla. Fast jag var inte så gammal på den tiden.
 
Sv: Lite frågor

Jag blir chockad varje gång jag ser en "gubbe" eller en "tant" som just ser lite äldre ut och sedan inser att dom är i samma ålder som jag. :eek: Men ser man till vilket år man är född så börjar man ju stå med ena foten i graven. :crazy:
 
Sv: Lite frågor

Ibland blir man ju lite lätt chockad över sin egen ålder på pappret och åldern IRL kontra utseende och beteende hos andra :p
 
Sv: Lite frågor

Ja då var vi 4 då. Då får jag väl också säga att vi troligen börjar bli gammla. När är ni då födda? Själv är jag född 1965, alltså halvt nere i graven nu. :angel: :D
 
Sv: Lite frågor

Undra om det skulle vara så att vi känner igen varandra om vi får se? Roslagen har jag sett på bild, och henne kände jag inte igen. Undra om man skall leta fram några gamla kort från galoppen och se om ni känner igen mig?
 
Sv: Lite frågor

men 65;orna har vi väl kommit fram till att det var en bra årgång, :d även om nu inte jag är en 65;a :D
 
Sv: Lite frågor

:rofl:

Då är ju jag ung. Jag är 72:a. Skulle vara kul och se om man känner igen någon. Så det skulle vara skoj om du hittade något gammalt kort. Ska se om jag oxå hittar något gammalt kort som jag kanske kan lägga in.
 
Sv: Lite frågor

Jo det kom vi ju fram till, fast det säger ju inte vilket år du är född. Vet att du sagt det, men mitt minne börjar tryta med åldern :angel:

Mysaan. Har ingen scanner, men skall se om jag kan hitta några kort så kan jag fota av dom. Men inte i kväll.
 
Sv: Lite frågor

Jag är en redig 69 jag ;) fast ser nog yngre ut :banana: för gubbens(65;an) kompisar anser att jag är ett riktigt barnarov :angel:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Lite frågor

Men då är det ju bara att tacka och ta emot. Finns väl ingen i våran ålder som inte vill höra att dom ser yngre ut än vad dom är?
 
Sv: Lite frågor

:eek: 69:a?! Nänänä, du är 25 år, har brunt hår och är cirkus 1.75 lång. Så det så! ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Jag undrar om någon av er gjort/gör det på era hästar. I så fall får ni gärna svara på nedanstående frågor. Ilöpande text eller...
Svar
6
· Visningar
928
Senast: Cattis_E
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
346
Senast: Shaggy
·
L
Kropp & Själ Konstig rubrik kanske men lite svårt att förklara! Men om ni skulle kunna prata med ersjälva i en annan ålder vad skulle ni säga eller...
2
Svar
30
· Visningar
1 589
Senast: förvirrad
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok *Ler sött och fladdrar med ögonfransarna" 6 maj Arcus "Steg till arbete" - ett drömscenario om arbetsterapeuter och arbetskonsulenter...
Svar
2
· Visningar
355
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp