lite funderingar ang Tvättbjörne Classic

S

strösslet

hejsan! äntligen har en affär här utförsäljning, massa rea..
jag och min karl har spanat in tvättbjörne classic.
tänkte ja skulle gå ned och köpa det om en liten stund, men sen läste ja lite om olika tester på de.. och ja kom fram till att jag lär fråga er som vet,

är de rangligt, det ser rangligt ut på bild...
jag menar om bäbisen rör sig, gungar det ? är de lätt att rammla ned i badkaret m.m ?
någon som har eller har haft och kan berätta lite om vad ni tycker.. ?

MVH //Ako
 
Sv: lite funderingar ang Tvättbjörne Classic

Jag minns inte namnet på vårt skötbord, men det är ett sådant som man sätter på badkaret. Ja det vinglar lite, men inte så att det skulle gå sönder eller välta. Absolut inte och nu väger han ändå nästan 10 kg och är sjövild. Men visst rör det på sig.
 
Sv: lite funderingar ang Tvättbjörne Classic

Jag har ingen egen erfarenhet av Tvättbjörne Classic, men vänner till mig har det och dom är jättenöjda. Jag startade en tråd ang. skötbord som ställs på badkarskanten och där var det bara positiva omdömen om Tvättbjörne Classic från de som hade använt det.

Jag hade planer på att köpa ett sådant, men då vi flyttar till annan lägehet blir det inte aktuellt.
 
Sv: lite funderingar ang Tvättbjörne Classic

Jag har ett. Supernöjd!
 
Sv: lite funderingar ang Tvättbjörne Classic

Vi hade hemma ett häromveckan och det va inget som jag ville lägga mitt barn på. Kändes osäkert att det va så rangligt o ostabilt...
 
Sv: lite funderingar ang Tvättbjörne Classic

köpte iaf tvättbjörne classic i går, dock var det bara ett demo exemplar kvar.. saknades en skruv :/ men men fick den billigare än billigast :) vi får se hur stor använding man får av det, men lika bra att ha ett hehe :) tack alla för svar! kram
 
Sv: lite funderingar ang Tvättbjörne Classic

hejsan! äntligen har en affär här utförsäljning, massa rea..
jag och min karl har spanat in tvättbjörne classic.
tänkte ja skulle gå ned och köpa det om en liten stund, men sen läste ja lite om olika tester på de.. och ja kom fram till att jag lär fråga er som vet,

är de rangligt, det ser rangligt ut på bild...
jag menar om bäbisen rör sig, gungar det ? är de lätt att rammla ned i badkaret m.m ?
någon som har eller har haft och kan berätta lite om vad ni tycker.. ?

MVH //Ako


Vi har ett och är supernöjda!! :)
Inte ett dugg rangligt (dottern väger nu ca 10 kg och ligger allt annat än still ;)) Jag har inte märkt att det gungar någonting öht, även om dottern leker sprattelgumma.
Däremot så är Tvättbjörne Basic rangligt och instabilt, ett sådant skulle jag inte lägga mitt barn på. :crazy:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Hej alla !! Tyckte det nu var dax att skaffa sej ett användarnamn efter att ha "tjuv-läst" här under flera års tid. Är som...
Svar
14
· Visningar
2 039
Senast: Zody
·
S
Gravid - 1år hejsan! jag och min karl bor i en 3a på 73 kvm, badrummet är litet och sovrummet är inte så stort heller... tänkte höra med er om lite...
2
Svar
28
· Visningar
6 626
S
Gravid - 1år hejsan! ni som vet lite om mig har haft det kämpigt med fadern till mitt barn som jag levt med och trott på men nu har det raserat...
Svar
14
· Visningar
1 726
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp