Lite smarta lösningar!

B

Buffalo_brud

Ett smart tips!

Har du en dressyrsadel med lååååånga kåpor? Och ALDRIG hittar ett sadelöverdrag som passar? Måste du mosa in sadeln i det lilla sadelöverdraget?

Här har vi lösningen!
Sy ett eget! det blir både billigt och bra. Vill du ha det lite mer personligt är det ju bara att köpa ett märke eller något och så fast. Vips så har du ett mycket bra och fint sadelöverdrag..Dessutom så finns det ju ingen som har ett likadant! :D :bump:

Är det någon som har nåt annat bra tips?
vad tyckte ni om mitt finurliga tips?
 
Eller om man är slö och har gott om pengar, köper man ett sadelöverdrag på hästsportbutiken. :D
 
Eller också så köper du ett överdrag från Globus. Dom e perfekta för dressyrsadlar med långa kåpor. Även Equif har jag sett att de har.
 
nä det tyckte jag inte var så finurligt eftersom det finns specialanpassade sadelöverdrag redan.
Men om man vill ha sitt eget tyg,färg,form...det är dessutom billigare att göra det själv..! :bump:
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 143
Senast: Sassy
·
Utrustning Jag försöker skärpa mig med vården av mina nya ridstövlar (deniro). Mina andra lite billigare stövlar brukade jag spola av i spolspiltan...
2
Svar
21
· Visningar
1 242
Senast: MiniLi
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 225
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 013
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp