Liten ikon för att visa trådstartaren

Hur länge någon varit medlem har man inte sett direkt på ca 2 år.
Dock är det så att den inte helt lättförståeliga användartiteln gömts, användarnamnet har centrerats, jag tycker det blivit renare och snyggare.
 
Hur länge någon varit medlem har man inte sett direkt på ca 2 år.
Dock är det så att den inte helt lättförståeliga användartiteln gömts, användarnamnet har centrerats, jag tycker det blivit renare och snyggare.

Användartitlarna är bara svårbegripliga för de som varit med ett tag, i början går det att förstå. (Och det är för de nya jag tyckt det är viktigt.)
 
Bra idé, men kanske något lite mer diskret?

5thfp.png
 
Nu har det nog slagit lite slint med trådstartarramen @Gunnar ;)

dxfq5h.png


Edit- ser att det är en gammal tråd (sånt missar man lätt...) Det är kanske bara i dem det krånglar?
 
Det beror delvis på att den är gammal. Anledningen till att det blir så är att trådstartaren är en användare som inte längre har kvar användarkontot, då jag på den tiden raderade konton som varit inaktiva en längre tid. Övriga som har ts-ramen är också raderade konton. Eftersom de för systemet ser helt likadana ut anses de vara samma användare.
Vi får nog leva med detta i dessa gamla trådar.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 415
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag fick se mig slagen och var tvungen att investera i en ny telefon för kameran på den gamla mådde inte alls bra. Det blev en iPhone 13...
2
Svar
33
· Visningar
1 273
Senast: Lyan
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 317
Senast: Bulldoozer
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
385
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hitta tillbaka till varann?
  • 112 Appen
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp