Bukefalos 28 år!

Lopp/Tränings bilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Lopp/Tränings bilder!

Kul att min sida finns med här! :)

Nu har jag blivit medlem här på Bukefalos efter mkt ojjande och tänkande.. :p

Kul att så många tar bilder, tycker jag!

Kan ju passa på o bara säga för de som inte vet vem jag är så är det jag som har hemsidan:
www.freewebs.com/hurdleracing/ :p
 
Sv: Lopp/Tränings bilder!

Tyckte väl att det var du! :p Gissar att hon gjorde sin vanliga "här går jag jättefint och långsamt, för att sedan kasta mig iväg:devil:" när ni närmade er banan? ;)

Haha yes! ;) men jag gillade henne annars, hon var rätt cool! :)
 
Sv: Lopp/Tränings bilder!

haha ja, hon är vääldigt speciell. Fruktansvärt sur mot de andra hästarna när man rider, men hon gör aldrig någonting bara hotar och ser ut som om hon ska hoppa på dem och de är så vana att de rör inte ett öra åt henne ens... :rofl: Hon tror hon är drottningen i stallet, får hon inte komma ut först blir hon rasande och står och slår i gallret mm.

Men hästen är gudansnäll egentligen, det farligaste på henne är huvudet! :D Haha hon stångas och passar man sig inte så får man sig en flygtur! :devil:
 
Sv: Lopp/Tränings bilder!

Åh, vilka härliga bilder! Brukade galoppera "min" första Balle, Travellling Shoes, nere vid Sandhammaren!

Lycka till med din Balle idag!
 
Sv: Lopp/Tränings bilder!

Åh, vilka härliga bilder! Brukade galoppera "min" första Balle, Travellling Shoes, nere vid Sandhammaren!

Lycka till med din Balle idag!

Tack,
Vi tränar vid Mälarhusen men även vid sandhammaren. Vad hände med din TS?
Vi strök hästen, han hade ett litet sår på bakbenet men hade inte starta på den katastrofala banan ändå..
Vi var där och tittade dock, var mycket glad att min "lärling" slapp rida löp då amatörlöpet blev inställt.
Nu hoppas jag på bättre förutsättningar för min FtF i norge den 27e.
 
Sv: Lopp/Tränings bilder!

Åh, där vill jag också rida :d. Du behöver inte hjälp va?:D
 
Sv: Lopp/Tränings bilder!

Travelling Shoes, eller Sluggo som han hette på riktigt, var Britt-Marie Svendsens häst som jag red av och till från han var åring till hans näst sista start.

Han var helt underbar, superklok och rolig och ganska bra. Tyvärr dog han i ett lopp på Jägers av brusten aorta eller nåt sånt. Det var stora bilder i alla kvällstidningar när han försvann över staketet i stallsvängen - usch, det var en av de värsta dagarna i mitt liv....

Men jag fick i alla fall rida - och vinna - med honom i hans näst sista start.

Snyft, snyft...........
 
Sv: Lopp/Tränings bilder!

ingen som har lite nya bilder ???
 
Sv: Lopp/Tränings bilder!

jo, men ingen är väl intresserad av mina tjatiga strandbilder...
 
Sv: Lopp/Tränings bilder!

jo det är väll alltid trevligt :P
 
Sv: Lopp/Tränings bilder!

*kl*

jag undrar fortfarande vem som fotade min häst (okefenokee) när jag träckte henne (vid löp) för ca 3år sen...

någon som vet vem som kan ha haft henne som favorit eller så?

*vill ha korten*
 
Sv: Lopp/Tränings bilder!

näää det var en ung liten tjej på kanske 14-15år... med vanlig liten digitalkamera..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp