Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Love

Love med betoning på E skulle för mig nog vara ett killnamn men sen om man vill att barnet ska heta Love som i kärlek(typiskt kändisnamn, nästa Beckham kanske :p )skulle det kunna vara både och :crazy:
 
Sv: Love

Både och. På en skola jag har jobbat på har de en kill-Love och en tjej-Lowe i samma klass!!

Stavningen har nog inte med kön att göra, antar att man kan bestämma själv hur man vill stava det!!
 
Sv: Love

Det ÄR ett killnamn.

Jag har också hört tjejvarianten Lova på senare år, men jag tycker det är urlöjligt med alla dessa nya "påhittade" namn (Love är inget nytt namn).
 
Sv: Love

Min übersöta goldenhanne heter Love.. Hade det vvart en flicka hade denna hetat Lova.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
7 591
Senast: Soapbubble
·
Småbarn Vår tjej fyller 5 på söndag och är inne i någon otroligt känslig period. Minsta lilla sak ger enorma reaktioner med skrik, gråt och...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: Tilly_85
·
Småbarn Såg ett inlägg på Instagram som sedan blev en efterföljande diskussionen IRL. Jag känner att jag nästan gått vilse i mitt eget huvud...
Svar
6
· Visningar
721
Senast: Badger
·
  • Artikel
Hästnyheter Läser ideligen om hundar som attackerar människor och ännu värre barn ! Varför händer detta så ofta nu för tiden? Är det fel på...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp