Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Love

"Alla andra" heter ju också påhittade namn nu för tiden, så så särskilt ovanlig blir man ju knappast.....
 
Sv: Love

*knapplån*

I Usa kan ju tjejer heta Morgan!! Det tycker jag är jättesött!! :love: Och Bo!! :love: Men tror inte det skulle funka som tjejnamn i Sverige, så jag skulle nog aldrig döpa dem till det!!
 
Sv: Love

Mia_R skrev:
Nej, hellre ha ett namn som inte fem andra ungar i klassen har utan att vara urlöjlig.

Exakt! Varför ha samma namn som alla andra? Väldigt fantasilöst.

Vi valde bort ett älskat namn pga av dess poplaritet.
 
Sv: Love

Love är ett killnamn tycker jag. Lova är ett gammalt namn men har troligen aldrig varit ett tioitoppnamn. Min dotter heter Lova och hon är döpt efter en gammal dam som jag skötte om i mitt jobb under graviditeten. Så nypåhittat är det inte.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
7 591
Senast: Soapbubble
·
Småbarn Vår tjej fyller 5 på söndag och är inne i någon otroligt känslig period. Minsta lilla sak ger enorma reaktioner med skrik, gråt och...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel
Hästnyheter Läser ideligen om hundar som attackerar människor och ännu värre barn ! Varför händer detta så ofta nu för tiden? Är det fel på...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: Gunnar
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
953
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp