Madeleine McCann fallet

Seabaz

Trådstartare
Det verkar aldrig ta slut! Vad är dina tankar om det?
Jg har 2 teorier! Eller 3.

1. Förräldrarn råkade av misstag ge en överdos av sömnmedel/lugnande så hon dog och dom har gjort sig av med kroppen

2. Hennes syskon har gjort något mot henne så hon dött. Förräldrarna har gjort sig av med kroppen och skyddar nu syskonen (som förmodligen är helt omedvetna om vad de gjort för de var så små då)

såå... fram med era egna csi skillz :laugh: Någon som tror att hon blev kidnappad och fortf i liv? Gott liv eller trafficking liv? :cry:

Teori 3 är ju att någon personal som ser föräldrarna äta middag med övrigt sällskap, vet deras familj och rumsnummer och har tillgång till extranyckel, har ringt någon traffickingboss, fått en stor summa pengar för att bära ut flickan och lasta in i en bil som bara kör iväg... den redan påverkade flickan skulle inte ha vaknat av det :(
 
Jag tycker ändå det var provocerande med en skrattsmiley efter meningen jag svarade på.
Annars håller jag med dig.;)
 
Jag tycker ändå det var provocerande med en skrattsmiley efter meningen jag svarade på.
Annars håller jag med dig.;)
Du får ursäkta nu, men vad i hela friden var provocerande med det annat än att tråden möjligtvis hamnar i samma kategori som ulv-lekarna eller kanske till och med höjer sig snäppet över dem? TS verkar vilja diskutera ett mycket känt och omtalat kriminalfall, och tråden skulle möjligtvis ha fått annat mottagande på ungdom. Men provocerande, va? :confused:
Jag såg inga såna här tendenser i bland annat tråden om mordet i kinnekulle. Var fanns bukes världsamvete då bland alla spekulationer?
 
O jag tänker att om man ber någon att inte vara på en plats...så är det mobbing.
O det gillar vi väl inte?

Det var väl en generös tolkning?

Det verkar ju inte vara rätt plats för diskussion här, TS säger själv att TS hellre diskuterar på annan plats - ja, det verkar väl vettigt om det är lättare att få de önskade svaren där.

Det är väl ingen som förvisat någon annan från Buke?
 
Jag såg inga såna här tendenser i bland annat tråden om mordet i kinnekulle. Var fanns bukes världsamvete då bland alla spekulationer?

Du kan väl kolla upp om de som protesterat i den här tråden har deltagit i spekulerande i andra trådar, innan du buntar ihop buke till en person med en åsikt? Jag vet inte hur det är för de andra, men jag har då inte varit med i något gottande i "fram med era csi-skillz"-trådar i alla fall.

Det är väl jättebra att lägga diskussioner där de passar? Svenska mord har ett eget forum av en anledning, jag diskuterar inte hundar på hästforumet, osv... Det betyder ju inte att man är ovälkommen, även om ämnet kan vara det.

Sen att just du tycker att trådstarten inte var provocerande betyder ju inte att det inte var det för oss andra som svarade. Jag tyckte (tycker) det var upprörande.
 
Du får ursäkta nu, men vad i hela friden var provocerande med det annat än att tråden möjligtvis hamnar i samma kategori som ulv-lekarna eller kanske till och med höjer sig snäppet över dem? TS verkar vilja diskutera ett mycket känt och omtalat kriminalfall, och tråden skulle möjligtvis ha fått annat mottagande på ungdom. Men provocerande, va? :confused:
Jag såg inga såna här tendenser i bland annat tråden om mordet i kinnekulle. Var fanns bukes världsamvete då bland alla spekulationer?

Det äre en jäkla skillnad på ulvlek och att vilja diskutera ett kriminalfall på nån sorts flaxhbacknivå. Det ena är på låtsas och det andra är en tragedi som hänt på riktigt.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp