Märkes quiz!! =D

Sv: Märkes quiz!! =D

AraSlei skrev:
HAHAHHAHHA :rofl:

Och nu vet vi varför många hästar är bruna.. :idea: Det är bara dom orutinerade som har skimmlar! :rofl: :rofl: :D :D :D


och där knäckte vi uttrycket "blondes have more fun"

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Vad är det med dig?? Skulle man vara sämre för att man inte har märkes ridsaker?? Nä du är bara ett stort skämt!! Löjlig konversation tidigare!! Lär dig rida istället!!! :D :eek:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

hahaha:) och hästen är en gammal travare med oborstad man som står åt alla håll:D
 
Sv: Märkes quiz!! =D

haha, ja, och min är en korsning islänning/russ som ser ut som en vit fjording i c-ponny format.. :D
 
Sv: Märkes quiz!! =D

undrar om hon sprutlackerar barbiehästarna eller om det räcker med en timmes WC träning per dag för att hålla färgen :devil:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Måste väl igentligen tacka D & G för att ha startat denna tråd, den har gett mig många glada skratt :bump: .

Må den bli långlivad :rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

*knapplån*
Vart ä r D&G ?
Saknar ju nästan henne och hennes ogenomtänkta idiotiska svar, men det förstås, vi vet ju alla att det tar tid att träna en riktig framtida WC-häst . :bow:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

hon måste ju sprutlackera den ordentligt å de tar väl lite tid.......
 
Sv: Märkes quiz!! =D

kanske blivit stoppad i avloppet pga postivt dopingtest :D
 
Sv: Märkes quiz!! =D

men stackars hästar!!! deras prada täcken går förlorade :eek: :eek: :eek:


:rofl: :rofl: :rofl: :banana:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

hahaahahahahah :rofl: men ännu värre, tänk deras John whitaker skydd! Fast det är klart, dom finns säkert i brunt dom oxå.. :D
 
Sv: Märkes quiz!! =D

jajjamensan.. :)

2436769

1132071.jpg


http://www.snyggast.se/2436769
http://www.stallet.se/grafik/medlemsbilder_hastar/1132071.jpg

han e lite tjock men.. :D Han går inte WC så han e iaf vit.. Men D&G kanske ser honom som en skit (hahaha) häst, även om han gått FEI dressyr nationellt med 55 %.. :D
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 446
Senast: Keb71
·
Hästhantering Bakgrundsfakta häst: 17år, aktiv pensionär, f.d Grand Prix-pålle, snäll i all hantering och ridning men har lite spöken som jag...
Svar
13
· Visningar
2 090
Senast: fourlegs
·
A
Dressyr Hej! Jag hoppas att så många som möjligt kan svara på denna fråga!! Jag undrar om det är någon av er som har ett par Cavallo Piaffe...
Svar
7
· Visningar
2 268
Senast: Charlotte67
·
O
Utrustning Vilket blir snyggast till hopptävling: - marinblå kavaj från pikeur - Sahara färgade ( ljuuus beiga) ridbyxor från pikeur -...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: Ämelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Skäller på andra hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp