Märkes quiz!! =D

Sv: Märkes quiz!! =D

1. Hur ser veredus grand prix skydden ut? Med fårskinnsinsida
2. Vilket märke gör john whitaker stövlarna från början? Har aldrig sett sådana stövlar, inte från de välkända märkena iaf.
3. Vad är symbolen för Equiline? Tre hästhuvuden, grön-vit-röd
4. På själva john whitaker märket är det 3 färger i bakrunden, vilka? Marinblå-röd-vit
5. när man köper barnridbyxor från eurostar får man med en sak, vad? En ful nyckelring.

Kan du inte göra ett "quiz" där vi får veta vad du har för riktiga hästkunskaper också? Med frågor som vad ska man göra om hästen visar tecken till kolik, hur lägger man upp ett bra schema för en unghäst osv..? :smirk:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

AraSlei skrev:
hahaahahahahah :rofl: men ännu värre, tänk deras John whitaker skydd! Fast det är klart, dom finns säkert i brunt dom oxå.. :D


jamen vad praktiskt :idea: om hon köper allt i brunt på en gång så slipper hon ju allt slit med färgen...fast det känns ju lite fejk WC känsla :crazy: och hon kanske föredrar "egenfärgning" :rofl: :rofl:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

WC-hästen är faktiskt brun! ordentligt sprutlackerad :rofl:
hon hade länkat till bilder i tråden som blev borttagen.........
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Charlotta skrev:
Måste väl igentligen tacka D & G för att ha startat denna tråd, den har gett mig många glada skratt :bump: .

Må den bli långlivad :rofl: :rofl: :rofl:


Håller fullständigt med dig.. Har nog inte skrattat så mycket på länge
:rofl:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

LillaMy84 skrev:
VA?!? bilder?? på riktigt? varför blev tråden borttagen :confused: :D
ja riktiga bilder........2 st.......synd bara att de föreställde olika hästar :D .......... ska se om ja inte hittar bilderna...........
 
Sv: Märkes quiz!! =D

tant agda skrev:
ja riktiga bilder........2 st.......synd bara att de föreställde olika hästar :D .......... ska se om ja inte hittar bilderna...........


HAHA :rofl: :rofl:
håller tummarna för att du lyckas hitta dom :bow: :bump: :D
 
Sv: Märkes quiz!! =D

jo ja har sparat dom i min dator....så ja har dom.......ska försöka hitta sidan som hon länkat till...
 
Sv: Märkes quiz!! =D

kan du inte lägga ut dom på den här tråden??? :d
 
Sv: Märkes quiz!! =D

tack tant agda :) :bow:

men hon har lagt ut dom på en till tråd nu ;) :p
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 446
Senast: Keb71
·
Hästhantering Bakgrundsfakta häst: 17år, aktiv pensionär, f.d Grand Prix-pålle, snäll i all hantering och ridning men har lite spöken som jag...
Svar
13
· Visningar
2 090
Senast: fourlegs
·
A
Dressyr Hej! Jag hoppas att så många som möjligt kan svara på denna fråga!! Jag undrar om det är någon av er som har ett par Cavallo Piaffe...
Svar
7
· Visningar
2 268
Senast: Charlotte67
·
O
Utrustning Vilket blir snyggast till hopptävling: - marinblå kavaj från pikeur - Sahara färgade ( ljuuus beiga) ridbyxor från pikeur -...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: Ämelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp