Bukefalos 28 år!

Märkes quiz!! =D

Sv: Märkes quiz!! =D

HAHA att läsa trådar skapade av D&G är som att läsa en bra komedi :) skulle kunna sitta här en bra stund till :rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

om ni saknar D&G kan jag bara meddela att hon just har skaffat en häst som minsann har gått WC. kolla tråd på "Gnägg"...........
 
Sv: Märkes quiz!! =D

tant agda skrev:
om ni saknar D&G kan jag bara meddela att hon just har skaffat en häst som minsann har gått WC. kolla tråd på "Gnägg"...........


hahahah, då citerar jag någon som svarade på den tråden:

"WC?! Bor den i toan eller? :confused: "

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

hehe :rofl: mitt favoritcitat me

antagligen är de väl så..........att den bor där
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Stackars människa :cry:
H*n har inte ens ett eget rum utan måste ha sina Barbiehästar på toaletten.....

Immer
 
Sv: Märkes quiz!! =D

men herregud, ni fattar ju ingenting!! :eek: det finns inga barbiehästar! Det är ju toan som hon har hästskötare till! Daaaa :p ni vet WC, det lät väl inte så vackert med "den är en WC" så hon skrev "den har gått WC" istället.. :devil:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Asterix skrev:
De har väl tagit bort den tråden va?


meeen, jag ville ju läsa tråden om hennes WC häst. Badanka? :idea:
så den är borta? :cry: jag som hade sett fram emot det.
 
Sv: Märkes quiz!! =D

AraSlei skrev:
men herregud, ni fattar ju ingenting!! :eek: det finns inga barbiehästar! Det är ju toan som hon har hästskötare till! Daaaa :p ni vet WC, det lät väl inte så vackert med "den är en WC" så hon skrev "den har gått WC" istället.. :devil:


HAHAHAHAHHAAHHAHAHA
och då kan man gå ett steg längre och komma fram till att alla seriösa ryttares dröm är att tävla i WC.

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

e du säker på at du är på riktigt?? liksom..snälla, jag ber dig, skriv ist trådar som är lite mer mogna..dina trådar får en att ha massa fördommar mot dej, inte bra.

får inte glömma att ta foton på mig och mina travare när jag rider i träningsbyxor och är helt översållade med reflexer:D
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Vilken bra idé! :idea: Jag ska genast ta kort på mig o min häst när en något morgontrött johanna (jag) ska ut o rida en sväng innan skolan.. Oftast i pyjamasen, eller ett par heelsnygga prickiga gummistövlar och en typ 20 nummer för stor fleecetröja.. :rofl:
 
Sv: Märkes quiz!! =D

HAHAHHAHHA :rofl:

Och nu vet vi varför många hästar är bruna.. :idea: Det är bara dom orutinerade som har skimmlar! :rofl: :rofl: :D :D :D
 
Sv: Märkes quiz!! =D

Lord Owen skrev:
hahahah, då citerar jag någon som svarade på den tråden:

"WC?! Bor den i toan eller? :confused: "

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:


Det var jag som skrev det :rofl:
Fast det var faktiskt WC-häst? Bor den i toan eller? :confused:
 

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 470
Senast: Keb71
·
Hästhantering Bakgrundsfakta häst: 17år, aktiv pensionär, f.d Grand Prix-pålle, snäll i all hantering och ridning men har lite spöken som jag...
Svar
13
· Visningar
2 093
Senast: fourlegs
·
A
Dressyr Hej! Jag hoppas att så många som möjligt kan svara på denna fråga!! Jag undrar om det är någon av er som har ett par Cavallo Piaffe...
Svar
7
· Visningar
2 283
Senast: Charlotte67
·
O
Utrustning Vilket blir snyggast till hopptävling: - marinblå kavaj från pikeur - Sahara färgade ( ljuuus beiga) ridbyxor från pikeur -...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: Ämelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp