Bukefalos 28 år!

Mammaridbyxor?

Status
Stängd för vidare inlägg.

hanny

Trådstartare
Hej!
Magen har börjat växa ordentligt nu och jag kommer inte på något vis i mina ridbyxor längre... Vad har ni ridit i? Jag tycker att det borde finnas mammaridbyxor, men har inte kunnat hittat det någonstans, finns det överhuvudtaget? Jag hade ju tänkt att rida ett bra tag till...

hanny
 
Sv: Mammaridbyxor?

Källquists helelastiska...ur roopingserien... perfekta till stora magar...och rumpor...
 
Sv: Mammaridbyxor?

Jag red i scooteroverall stl XL från Ullared, vinterhalvåret :D

Och vanliga töjbara ridbyxor med hårsnodd och magglipa (men tröja över) eller bakochframvända stora joggingbyxor sommartid.
 
Sv: Mammaridbyxor?

Jag har haft vanliga ridbyxor som jag satt ett "snöre" och en gummisnodd i midjan på (gummisnodden för att det ska fjädra lite).
Så byter man ut snöret allt eftersom man växer :) . Praktiskt och billigt :D .

I vinter vet jag inte alls hur jag ska göra. Min skoteroverall ÄR redan i stl XL och jag tror inte att jag kommer i den med större mage :crazy: ... så vi får se....
 
Sv: Mammaridbyxor?

En kompis körde med Back 2 Back's oskodda modell. Hon var nöjd med dom och deras elasticitet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 240
Senast: Jerseyite
·
Träning Hej! Jag ska ta över en häst som är 12 år. Hon gick som travhäst från att hon var 4-8 år sedan tog en familj över henne som tänkte ha...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: Anna-KarinO
·
Hästmänniskan Hej jag vet inte hur jag ska göra.Jag rider nu på en ridskola men är inte riktigt nöjd. Dels tycker jag det är för låg nivå, det är...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
6 262
Senast: Badger
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 497
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp