Massor av nyheter

Det handlar inte om ändringar av Bukefalos så ni kan lugna ner er nu :)

Lite hästrelaterade nyheter letade sig in på sidorna 15 november 1997 från Ridsportförbundet och Sportsbase, så här såg det ut 1998:
n0.png


Det var alltså andra som bidrog med nyheterna. I början av 2000 fanns nyheter från flera hästtidningar:
n1.png


År 2000 var också året när nyheterna som de ser ut idag började ta form i och med att jag började samla ihop och lägga in nyheter från en mängd olika källor:
n2.png


Antalet nyheter ökade i snabb takt så här såg det ut 2002:
n3.png


Jag valde sedan att dela upp nyheterna under olika underforum, tror detta skedde 2005:
n4.png


Efter fem år återgick jag till att ha nästan alla nyheter under samma forum:
n5.png


Sedan fortsatte det på ungefär samma sätt till 2014:
n6.png


År 2014 byttes stora delar av scripten som hanterar Bukefalos ut vilket också gjort att Hästnyheterna ser lite annorlunda ut. Men skillnaden jämfört med år 2000 är egentligen inte så stor:
n7.png


Förutom det faktum att antalet nyheter har fyllts på en del under åren. Just nu finns det nästan 70000 inlagda sparade nyheter från åren som gått.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
21 969
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Bukefalos i dess olika former har snart funnits i 25 år, men andra hästrelaterade sidor har faktiskt existerat längre än så. Om jag...
Svar
1
· Visningar
960
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Nedan har jag försökt samla de viktigaste (tekniska) händelserna under 20 år: 14 maj 1996: Sidorna görs tillgängliga på internet. 10...
Svar
0
· Visningar
1 253
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Forumet är utan tvekan den största och viktigaste delen av Bukefalos. Man skulle kunna tro att det alltid varit så, men icke...
Svar
0
· Visningar
1 018
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp