Bukefalos 28 år!

Måste bara fråga

Sv: Måste bara fråga

Varför inte lägga ner nu o tänka dig för innan du i fortsättningen drar fram hörsägen o tyckande som (bevisade)fakta.
PL

För min del har jag lagt ner för länge sedan. Det är för att det blivit en massa tjafs som jag svarat på som det öht pågår fortfarande.
Jag har skrivit ett flertal gånger vad jag hört, från vlika och när. (Jag har inte tagit med vad jag tycker personligen. Det är inte relevant). Även skrivit varför jag inte sett någon anledning att tvivla på informationen. Så är det. Sen får man tycka vad man vill om det.
Ska prata med veterinären vid nästa vaccinering om detta.
Allt hade varit mycket enklare om man bara läst vad jag skrivt och inte tolkat in så mycket annat, men så är det ibland. Det kan vara svårt i text jämfört med att prata. Det är tråkigt med missförstånd, samtidigt som i alla fall jag inte vill brodera ut texten för mycket för det blir så mycket att läsa, bättre med kort och informativt. Sen ´beror det på hur mycket tid man har för tillfället när man skrivet. Tror det nu beror till stor del på att jag skrev väldigt kort i mitt första inlägg och degt bäddade visst för rätt mycket konstiga tolkningar.
Nej, nu ska jag ta med mig hunden och gå och fodra hästarna.
 
Senast ändrad:
Sv: Måste bara fråga

Mina argument tryter inte. helt enkelt för att jag inte behöver några. Det är rena fakta att veterinärerna och försäkringsbolagen sagt som jag skrivit till mig. Är det fel så är det. Jag såg ingen anledning att tvivla eftersom de är flera, oberoende av varandra och sa samma sak (om än med olika ord) Så är det. Det är det hela. Man kan tycka precis vad man vill om det. Jag tänkte däremot inte på att det kunde se annorlunda ut nu. Det har gått 4,5 år sedan och jag misstänkte faktiskt inte att det kunde ändrat sig så mycket. (om det nu gjort det)
Om du tycker det är trist att läsa fakta så får du tycka det.

Vilka fakta är det du pratar om nu? :confused:
Det är 8 år sedan jag arbetade som vet.ass och då fanns inga "bevis" för att blandraser var "friskare och levde längre". Och inte nu heller.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Lite bakgrund: Jag och min sambo har beslutat oss efter 2års funderande och diskuterande, att nu är perfekt tid för oss att adoptera en...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 966
Senast: Elektron
·
Hästmänniskan Varning för långt inlägg, läs gärna allt innan svar. Lite bakgrund om mig som kanske gör det lättare för er att hjälpa mig och kunna ge...
Svar
8
· Visningar
1 736
Senast: Verdandi
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 085
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter O_o:(:confused: Jag är förbryllad, jag är olycklig och jag har en fråga. Kanske en skitdum fråga. Eller en bra och seriös fråga. Var...
Svar
7
· Visningar
1 298
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp