Meanwhile in London *ulvlek*

Jag hoppades länge på att ni skulle käka mig! :D Men när det sen blev uppenbart att ni hade käkat ledarvargen så försökte jag gå för fullt istället men varken Q eller Hjartagna verkade vara på min linje... :cautious:

Vi var länge inne på att du var ledarvargen men det var ett inlägg efter min lynchning där du teorier på bra mot Novali som fick mig att fatta att du inte var det.

Och Hjartagna var vi ganska säkra på var ängel iom det missade käket.

@quarter4ever hade vi aldrig någon tvekan om, hennes roll var så uppenbar att jag hoppas att ingen tvekade :D
 
Vi var länge inne på att du var ledarvargen men det var ett inlägg efter min lynchning där du teorier på bra mot Novali som fick mig att fatta att du inte var det.

Och Hjartagna var vi ganska säkra på var ängel iom det missade käket.

@quarter4ever hade vi aldrig någon tvekan om, hennes roll var så uppenbar att jag hoppas att ingen tvekade :D
jag var lite fundersam där i lynchen mot dig, när så många röstade på novali01, och trodde ju att det var en kupp från lyan, men i backljuset så var det ju de goda som gjorde det , förutom du Mirtai på slutet. Och jag fick verkligen jobba på att få dem att fatta att en ulv i taget var bra, Just då trodde jag också att jag skulle bli tvungen att sova nästa dag så var rädd att Mirtai skulle bli kvar ett bra tag av den anledningen eller att jag skulle käkas, så det inte blev uppenbart alls, eller iofs det hade det väl när jag dött och det kom fram att jag var spåraren..
 
jag var lite fundersam där i lynchen mot dig, när så många röstade på novali01, och trodde ju att det var en kupp från lyan, men i backljuset så var det ju de goda som gjorde det , förutom Mirtai på slutet. Och jag fick verkligen jobba på att få dem att fatta att en ulv i taget var bra, Just då trodde jag också att jag skulle bli tvungen att sova nästa dag så var rädd att Mirtai skulle bli kvar ett bra tag av den anledningen eller att jag skulle käkas, så det inte blev uppenbart alls, eller iofs det hade det väl när jag dött och det kom fram att jag var spåraren..

Min röst på Novali var egentligen ett misstag :o

Började skriva ett inlägg med en röst men ändrade mig. Citerade något annat och missade att det jag skrivit om Novali var med... Därav att rösten inte var fetad
 
Min röst på Novali var egentligen ett misstag :o

Började skriva ett inlägg med en röst men ändrade mig. Citerade något annat och missade att det jag skrivit om Novali var med... Därav att rösten inte var fetad
men hemskt förargligt , det händer mig med ibland att en del sparas som då kommer ovanför det citat man ändrar till så det kan se lite .....roligt ut ibland, ffa om man raderat, men bara en del rensats ur autospar.....:crazy:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp