Bukefalos 28 år!

Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Kanske en radiohit i Sverige, men inget man vinner någon melodifestival med.
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

*kl*

Jag lyssnade på låtarna men tittade inte på röstningen, så när jag läste i dag vilka som gått vidare så blev jag överraskad...
Alla låtarna var mer eller mindre dåliga - ingen som lyfte sig och hade "det" - men de två som gick vidare direkt till finalen var ju de enda två som kunde sjunga ;-)
Ellen var fantastiskt tonrätt :love:

Jag hoppas innerligt att det blir bättre låtar nästa lördag... :crazy:
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Alla låtarna var mer eller mindre dåliga - ingen som lyfte sig och hade "det" - men de två som gick vidare direkt till finalen var ju de enda två som kunde sjunga ;-)

Var det en antydan till ironi eller är åsikten att Yohio kan sjunga? För jag tyckte det lät riktigt, riktigt dåligt.
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Håller med dig fullständigt, :bow: förutom att Ellens låt var tråkig värre men visst var den fin så. :D
Men som sagt skulle vara så mycket rättvisare ifall alla tävlande under en o samma kväll mot varandra. Skulle bli en lång show, men samtidigt sjyst och rättvis! :cool:
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Kl
Äntligen får jag titta på hela, Linus låt var ruskigt bra enligt mig! Helt min stil.
Får se vad jag tycker om resten, just yohios låt hängde jag inte med på men passar en bebis
 

Liknande trådar

Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 185
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 668
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 529
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 120
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp