MELODIFESTIVALEN 2016 - Deltävling 1

Jobbat hela dan så inte hunnit kommentera här!
Men KUL med massa inlägg! Ska sträckläsa ikväll ;)

Kort om gårdagen:
-Inga toppenlåtar!
-Absolut inte hört årets vinnarlåt!
-Rätt låtar till final (Robin överraskde mig! Härlig röst, skön låt)
-Nynnar på dagen efter: Anna Books låt
-Bäst igår: Gardell!
 
Känns inte som att vinnaren fanns i den här deltävlingen, min favorit var nog iaf Robin. Vilka är det som tävlar nästa gång?
 
Efter att ha sett Mattias i Let´s Dance när han dansade en HET "salsa" så är han liggbar för mej alla dagar...han var så grymt jäkla sexig då. ;-)
Jag tittar alltid på let's dance, men jag minns faktiskt inget av hur Mattias dansade :angel: däremot minns jag hur Anton Hysén dansade och flera gånger när jag hört hans "danslåtar" på radio så får jag upp bilder i huvudet av hur det såg ut när han dansade :D nu måste jag nästan leta upp något filmklipp på en dansande Mattias...
 
Okej ... Ingen slår Mums-mums.... Men Robins låt va den ENDA "nämen en bra låt"...
När man vid snabbreprisen inser att man tycker att Samir o Viktor är en av de bättre låtarna då vet man att de va en dålig omgång !

Men anser faktiskt att Robins låt KAN va en vinnarlåt... Den kommer sätta sej....
 

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 767
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 128
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det är dags för SISTA deltävligen i årets mello :nailbiting::D 7 bidrag kvar, sedan kan vi börja fundera över vem...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 674
Senast: tanten
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
8 974
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp