MELODIFESTIVALEN 2016 - Deltävling 1

Senast nytt!! :eek:

Anna Books bidrag diskat!!
Låten har tidigare skickats in i Moldavien (gick ej vidare dock, men regler är regler)

Mer info kommer!
 
Senast nytt!! :eek:

Anna Books bidrag diskat!!
Låten har tidigare skickats in i Moldavien (gick ej vidare dock, men regler är regler)

Mer info kommer!
Hur sjutton kan de ha gjort en sån tabbe!? Förra året var det ju nåt med Hasse Anderssons Guld och gröna skogar som även getts ut i Japan (?) men den blev inte diskad. Vore intressant att höra Anna Books låt och den moldaviska låten.
 
Så där nu har jag i vanlig ordning smyglyssnat och då går
SoV och AW vidare till final.
AoM går till andra chansen.
 
Hur sjutton kan de ha gjort en sån tabbe!? Förra året var det ju nåt med Hasse Anderssons Guld och gröna skogar som även getts ut i Japan (?) men den blev inte diskad. Vore intressant att höra Anna Books låt och den moldaviska låten.

Skillnaden med denna låt är att det är exakt samma låt, med samma låtskrivare. Bara översatt.

Hasses låt var en helt "annan" låt, bara lik (i mitt tycke identisk men men).

Tabben med Annas låt är ju att de inte "trodde" att den lagts ut på nätet efter de dissats i moldavien. Google ngn?

Stackars Anna :(
 
Jaha, det börjar närma sig. Eftersom jag sysslar med viktnedgång blir det inget snask till programmet. Hade min gottedag igår eftersom jag var ledig då. Däremot ska jag äta en tortilla med köttfärs, tzatziki, CF paprika&chili, lök, majs, ost och salsa :d
 

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 770
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 144
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det är dags för SISTA deltävligen i årets mello :nailbiting::D 7 bidrag kvar, sedan kan vi börja fundera över vem...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 677
Senast: tanten
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
8 998
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp