Bukefalos 28 år!

Melodifestivalen 2018 - Deltävling 2

Hon som är nu (andra låten) kan ju i alla fall sjunga! Lite tveksam till låten dock. Kan tänka mig att hon har andra låtar som är bättre eller som bara passar bättre i andra sammanhang. Kanske värt att kolla upp lite efteråt.
 
Chipsen orkar jag inte kontrollera eftersom de ligger långt upp i ett skåp men glassar finns följande: kladdkaka, kakdeg, apelsinchoklad, salt karamell, chokladkola, 88:an, cookies in love, strawberry cheesecake, chocolate salted caramel, polka, choklad, kanelbulle, extreme brownies och kokos :D
Det var faktiskt fler smaker än jag trodde :rofl:
Hahaha herregud. Själv äter man varje smula tills det är slut. :o
 
Ida har en riktigt bra låt från 2016 -ingen kommer att sörja när du dör.

Gillar Viktor och Samir glatt trallvänligt ser dem gärna i final om än inte i topp. De piggar upp. Kul med att de pratar om sin adhd också.
 
Jag har inte tyckt om någon låt hittills, men den här låten tar ju priset? :nailbiting: Jag kan inte ens höra hälften av vad hon sjunger.
 
ÅÅÅHHH vad jag är trött på att ingen tar chansen och går all in och klär upp sig!!! Det är melodifestivalen
 
Lets go ape in My cabana and you can dance with me!

Jag och ungarna gillar den - vi gillar lättsam musik helt klart.
 

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 952
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 668
Senast: Halcyon
·
Kultur Snart är det ÄNTLIGEN lördag igen! Och det betyder ju bara en sak: MELLODAGS! :banana::banana::banana: Det är dags för deltävling 2...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
9 399
Senast: Lingon
·
Äldre Ja ni läste helt rätt! 2018 års första Mellotråd är här!! :banana::banana::banana: Jag vet att ni har längtat ;) I morse presenterades...
Svar
7
· Visningar
845
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp