Bukefalos 28 år!

Min bäbis dog

Nej jag tror inte försäkringskassan strular o första taget. 3 månader brukar reaktion på sorg fungera när det gäller barn. Sen kan man behöva någon slags plan.
Men det är makalöst vad dåligt vissa saker i vården funkat. Min kurator visste inte ens om läkaren idag kunde göra sjukintyg. Och hon tror fortfarande jag förlorade barnet i v 24. Får påminna varje gång. ..

Vi har fått ett helt enormt stöd ifrån alla inblandade instanser och har direktnummer till flertalet på sjukhus/förlossningen ifall vi behöver hjälp med något.
Hemskt att det ska vara sådana skillnader beroende vart man befinner sej i landet.
Framförallt när det gäller sånt här som faktiskt är en katastrof för den drabbade familjen.
 
Vi har fått ett helt enormt stöd ifrån alla inblandade instanser och har direktnummer till flertalet på sjukhus/förlossningen ifall vi behöver hjälp med något.
Hemskt att det ska vara sådana skillnader beroende vart man befinner sej i landet.
Framförallt när det gäller sånt här som faktiskt är en katastrof för den drabbade familjen.
Beror kanske på just vilka individer man träffar på. Förlossningsläkaren tycker jag var vettig att prata med. Flera barnmorskor var fantastiska och prästen också. Men kuratorn är som helt stressad och det tycker jag är jobbigt. Blir att man avslutar det så fort som möjligt... Och denna läkaren hade noll feeling:crazy:.

Undrar dock om jag kanske är en "svår" person? Jag vet att jag blir väldigt "bister" när jag känner mig pressad och uppfattas nog som otroligt kylig vilket kanske gör vissa människor obekväma.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 449
Senast: Milosari
·
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 467
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Jag skrev ett dagboksinlägg för ett år sedan som jag aldrig publicerade. Det handlade om sorgen efter min älskade katt jag precis fått...
Svar
0
· Visningar
374
Senast: clusia
·
  • Artikel
Dagbok Jag har varit deprimerad i väldigt många år och under åren har jag känt att jag blivit mer och mer avslagen i mina känslor, inte pga...
Svar
11
· Visningar
841
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp