Min hamster har fått ungar!!!

Sv: Min hamster har fått ungar!!!

Jag tycker iaf mamman ser ut som en klockren agoutifärgad Rysk Vintervit. Jättesöt! :love:

Har du några bilder på ungarna?

Ursäkta att jag är så seg!!!!
Hahahaha, jag är typ ganska dum ibland, märker jag :o
Nog är hon en agouti alltid. Hon är ju faktiskt precis likadant tecknad och har samma färger som alla agouti jag sett på bilder... :angel:

Har lagt upp några bilder på ungarna, tyvärr ganska suddiga och inte speciellt bra... Här finns bilderna.

Om någon vill ha en snäll liten hamster är det bara att säga till :angel:
 
Sv: Min hamster har fått ungar!!!

det där är en rysk hamster. :D
 
Sv: Min hamster har fått ungar!!!

Lite trådkappning här om det är ok ts?

Har hört att man ju inte kan ha två guldhamstrar ihop, att de då i princip skulle ha ihjäl varandra.

Hur är det med dvärghamstrar dock, kan man ha de två och två?
 
Sv: Min hamster har fått ungar!!!

När jag såg ditt inlägg,så kom jag ihåg när jag var liten,runt 10 år,fick min 1a egna hamster,en långhårig,så glad jag var,men det var inte hamstern..:(
Den högg och fräste och var allmänt tjurig,jag kallade den nog både det ena och andra..:devil:
Men en morgon vaknade jag av små ljud,den hade fått ungar,7st små rosa saker låg i huset!:o
Alla överlevde,och hela grannskapet hade långhåriga hamstrar!:rofl:Men vad kul det var!Och vad mycket man lärde sig! p.s Min hamster blev jättego´ sen när ungarna hade flyttat!
Nu är ju dina små bebisar stora, men Lycka till!:)
 
Sv: Min hamster har fått ungar!!!

Svar till nån: Ja, dvärgar kan du ha tillsammans i dem flesta fall, t.ex två tjejsyskon! Men precis som med guldar ska tjejer & killar säras på när dem är ca 4 veckor gamla och dem är leveransklara vid 5 veckors ålder!

jag pm:ar en länk till dig, som jag tror du kan ha nytta av!
 
Sv: Min hamster har fått ungar!!!

Mm, det stämmer nog att man kan ha dem ihop, men mina hamstrar började bråka redan innan de var 4 veckor, så jag särade dem åt. De fick vara i burar bredvid varandra så de såg varandra och så, men de kunde inte bråka.

Och tack, alla som svarat! :D
 
Sv: Min hamster har fått ungar!!!

fråga nogon i djurafären.:rofl:
 
åååh

Hej, jag blev så inne i erat samtal och nu sitter jag här och storgråtrer över att inte jag har hamsterungar! jag har en hona men min syrra kanske ska köpa en hane, tycker ni att jag ska få hanen nosa på honan då? tor ni att de gör ''saken'' ? Jag har länge velat ha hamsterungar och det värkar så gudomligt kul! HAMSTER FOREVER:love::banana:
 
Sv: Min hamster har fått ungar!!!

För det första, tråden är 6 år gammal.

Annars så nej, det är inte bara att sätta ihop de. Låt de inte träffas öht. Avel är allvarliga saker och inget man håller på med bara för skojs skull.
 
Sv: åååh

Om man inte ens kan skriva att hamstrar parar sig ska man nog vänta lite med avel också... Hur gammal är du?

(för övrigt sjukt jobbigt att se hur mina smådjurskunskaper har dalat sen 2007 :crazy: )
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 917
Senast: Juli0a
·
T
Däggdjur Igår fick jag en smärre chock när jag upptäckte 4 små bebisar inne hos min kaninhona. Jag har noterat tecken på dräktighet tidigare men...
Svar
7
· Visningar
4 556
Senast: Kilauea
·
Hästhantering I april 2006 hämtade en mycket lycklig 17-åring hem sin allra första häst, ett urgulligt 4-årigt travarsto vid namn Anna, och det visade...
2
Svar
35
· Visningar
5 314
Senast: Pettsson
·
Övr. Djur Hejsan! Det är såhär, att min lejonhona (kanin aså :D) på drygt ett år har satt igång och boat för fullt. Jag skaffade för några...
2
Svar
32
· Visningar
2 824
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp