Bukefalos 28 år!

Min hund spyr och biter av hår

G

g-olsson

Min hund har under en väldigt lång tid nu spytt, allt hon ätit och allt vatten. Hon spyr även bara slem eftersom hon då inte har något att spy upp.

För ett tag sedan bet hon eller slickade av allt hår från ena bakbenet och nu har hon gjort likadant på ena sidan av magen.

Hon är helt hårlös och detta gör mig orolig eftersom hon spyr flera gånger om dagen och gjort detta så länge jag kan minnas..

Någon som vet vad detta kan vara?

Hon är snart 10 år gammal och ovanligt pigg och lekfull!
 
Sv: Min hund spyr och biter av hår

Ber till gud att du inte är seriös. Och om du är det, vad i helvete väntar du på!? det finns något som heter veterinär, hört talas om det nån gång? :mad:
 
Sv: Min hund spyr och biter av hår

Du kan ju inte vara på riktigt! Om det du skriver trots allt är sanning( Gud förbjude) så borde du kontaktat en veterinär för mycket länge sedan!
 
Sv: Min hund spyr och biter av hår

Öhhh???? Du skämtar va? :P
 
Sv: Min hund spyr och biter av hår

Driver du med oss??:eek:
om inte ta första bästa bil o lasta hunden o åk direkt till vetrinären !!!!!!!!!!!!!
man blir ju nästan rädd i bland för vilka nötter det finns på Buke :cool:
 
Sv: Min hund spyr och biter av hår

Om din hund spytt upp ALLT den fått i sig i 10 år så skulle den inte vara vid liv nu. Så jag antar att du skrev fel.
Så om hunden verkligen inte fått i sig/får behålla varken vatten eller mat idag skulle jag ganska fort åka till veterinären med tanke på hur snabbt den blir uttorkad om den inte får i sig vätska.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hejsan, Min hund på 12 år har haft känslig mage i många år. Vi gav henne pro-kolin+ för hård och rumlande mage vid behov i flera...
Svar
1
· Visningar
953
Senast: annaovega
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 561
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Hej, Våran lilla malteser på 6-7 månader tappar hår fläckvis. Han har nu 3 fläckar utan hår, en lite lver bakbenet, en början på...
Svar
6
· Visningar
1 093
Senast: Nota
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 084
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV
  • Magsjuk hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp