Bukefalos 28 år!

Min tråd försvann

C

Cotton

Hur kan det komma sig?

Jag frågade hur jag skulle få tag i info ang två av våra uppfödningar som flyttat utomlands

General Benå till Danmark
&
Timjans Kap till Frankrike

Är det någon som vet???
 
Sv: Min tråd försvann

Den försvann nog för att man inte får göra efterlysningar i forumet, utan då måste man annonsera under radanonsernas sida. Tror din fråga räknades som efterlysning.
 
Sv: Min tråd försvann

Den försvann nog för att man inte får göra efterlysningar i forumet, utan då måste man annonsera under radanonsernas sida. Tror din fråga räknades som efterlysning.

Ok men jag behöver inte veta hur det har gått för dom, bara någon kan säga var jag ska söka. Om det finns någon form av databas att söka i?
 

Liknande trådar

Samhälle Mary kommer få titeln drottning(gemål) och Frederik blir ju kung (regent), då kan ju inte Margrethe fortsätta ha titeln drottning...
2
Svar
35
· Visningar
3 696
Senast: Snowball
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 234
Senast: Bee
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 484
Senast: MML
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 916
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp