Bukefalos 28 år!

Min tråd försvann

C

Cotton

Hur kan det komma sig?

Jag frågade hur jag skulle få tag i info ang två av våra uppfödningar som flyttat utomlands

General Benå till Danmark
&
Timjans Kap till Frankrike

Är det någon som vet???
 
Sv: Min tråd försvann

Den försvann nog för att man inte får göra efterlysningar i forumet, utan då måste man annonsera under radanonsernas sida. Tror din fråga räknades som efterlysning.
 
Sv: Min tråd försvann

Den försvann nog för att man inte får göra efterlysningar i forumet, utan då måste man annonsera under radanonsernas sida. Tror din fråga räknades som efterlysning.

Ok men jag behöver inte veta hur det har gått för dom, bara någon kan säga var jag ska söka. Om det finns någon form av databas att söka i?
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 641
Senast: Jeps
·
Relationer Försöker att förklara kortfattat utan att ge för mycket info.. Min mamma är sjuk, och kommer inte att bli frisk igen. Vi i familjen...
Svar
8
· Visningar
1 510
Senast: Sleepy
·
  • Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 316
Senast: Wille
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 743
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp