Bukefalos 28 år!

Min trubbnos!!

Sv: Min trubbnos!!

Haha, jag tycker fortfarande att Arwen ser ut som nån jäkla älgkalv för tillfället, hon är väldigt "elegant" i kroppen och jag skulle nog gärna se att hon breddar mer. Men hon är ju bara 10 månader också!

Igår träffade vi på en tik av annan typ, det gick verkligen att se skillnaderna. Mindre, mer kraftigt satt men näsorna var det inte jättestor skillnad på. Hon var dock 4 år gammal.

Jag tar inte alls mycket bilder på Arwen just nu :o, är grymt dålig på det! Tror inte ens att jag har laddat upp batteriet i kameran och så är det ju så tråkigt väder. Inte lätt att manövrera två hundar och en kamera dessutom, men jag får väl tvinga med karln också :D.
 
Sv: Min trubbnos!!

Nya bilder från dagen som gått.....:)

December09078.jpg
December09025.jpg


December09029.jpg
December09071.jpg
 
Sv: Min trubbnos!!

Vad fin hon är! Det där med flera typer visste jag faktiskt inte, men så har jag inte mött så supermånga boxrar heller. Men det förklarar ju helt klart varför jag tycker vissa är så himla fina medan jag inte är lika förtjust i alla. De med längre näsor var helt klart finare! Och jag tenderar dessutom att gilla alla sådana i mina vinhundsmått mätta "grövre" raser medan dom är unghundar, sedan när dom breddar sig är jag inte lika förtjust i dom. :D Jag har mött några boxrar som varit väldigt slimmade och ganska högbenta så att säga, dom gillar jag. :love:
 
Sv: Min trubbnos!!

Så tjusig hon är! Och vilka stora öron! :D Arwen har fortfarande inte växt i sina, haha.
 
Sv: Min trubbnos!!

Iiih gullegris! :love:
Nu måste jag pussa på min egen bara för det, haha :D.
 
Sv: Min trubbnos!!

vad fin hon är! Även jag gillar den "sunda" skallformen hon verkar ha :)
 

Liknande trådar

Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 826
Senast: shia
·
Äldre För att inte deraila tråden om otrohet, där frågan om boende kom upp, skapar jag en ny tråd. Citerade ett gäng inlägg från tråden...
2
Svar
29
· Visningar
2 254
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Istället för att skriva hackiga och frustrerande trådkap i samtliga trådar om Doris får hon nu en egne tråd för er som vill följa...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 734
Senast: Gnist
·
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 188
Senast: KSF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp