Missa inte SD ikväll

Det där tvivlar jag faktiskt inte ett dugg på, har hört många som jag aldrig trodde skulle rösta på SD säga att dom ska rösta på dom, fast sen vet jag förstås inte om dom gör det men ändå.. något har hänt sedan förra valet vet inte om det är på gott eller ont än bara. :/

Självklart är det åt helvete när man med rasism, homofobi, hat- och konfliktpolitik samlar alltfler röster. Men motståndet är kompakt.
 
Lotta Bromé pratar med Jimmie i Karlavagnen ikväll 21:40. Jag kan tänka mig att lyssna på det, jag tror att det kan bli intressant då hon är en så skicklig intervjuare (enligt mig).
 
de pressar honom rätt bra.
Fast han är duktig..


Jag tittar förvisso inte men har sett tillräckligt många riksdagsdebatter för att veta att han många gånger kan vara både lysande och brilliant, otroligt vass när det gäller.

I riksdagsdebatterna har han varit överlägsen, det är inte många poäng han har förlorat där.
Det som emellertid är rätt skrämmande är att övriga politiker, som styr det här landet, är så urusla att de inte förmår att ge honom tillstymmelse till en match.
Partiledarna är fö lika urusla i debatterna sinsemellan, de kan blänka till men det är mer undantag än regel.
 
Rent debatttekniskt fördel Åkesson. Han får in en del poänger men framför allt så är ju utfrågarna fullkomligt jättedåliga. (Vilket de varit i flera utfrågningar).

Men det betyder ju inte att det är vettiga poänger Åkesson kommer med..
 
Rent debatttekniskt fördel Åkesson. Han får in en del poänger men framför allt så är ju utfrågarna fullkomligt jättedåliga. (Vilket de varit i flera utfrågningar).

Men det betyder ju inte att det är vettiga poänger Åkesson kommer med..
"Det är lika illa vem utav dom som blir statsminister" :rofl::rofl::rofl:
 
Jag tittar förvisso inte men har sett tillräckligt många riksdagsdebatter för att veta att han många gånger kan vara både lysande och brilliant, otroligt vass när det gäller.

I riksdagsdebatterna har han varit överlägsen, det är inte många poäng han har förlorat där.
Det som emellertid är rätt skrämmande är att övriga politiker, som styr det här landet, är så urusla att de inte förmår att ge honom tillstymmelse till en match.
Partiledarna är fö lika urusla i debatterna sinsemellan, de kan blänka till men det är mer undantag än regel.

Jag kan hålla med såtillvida att Åkesson inte alls liknar resten av kandidaterna som framträder för SD i olika mediala sammanhang.
 
Önskar att de röd-gröna hade en Jimmie Åkesson, han är alltid så bra :/
Det var en bra utfrågning. Bara att gratulera Jimmie o SD till den väntade valframgången.

Som den kvinnliga statsvetaren sa så är SD duktiga på att dra till sig soffliggarna och det i sig är en framgång för demokratin. Sug på den ni.....
 
Måste säga ändå att Jimmie var duktig...gillade deras tänk om föräldraledighet, helt rätt att familjen själv bestämmer över föräldraledigheten...den det passar bäst är hemma helt enkelt.
 
Plagiera? Du menar plagiera främlingsfientlighet, homofobi och ultrakonservatism. Nu var du nästan rolig.
Statsvetarna börjar redan prata om vågmästarroll för SD medans Knutsson o Anna mer var inne på vilket block SD skulle tillhöra. Men Jimmie är ju inte så dum att han vill tillhöra nått block :sneaky:
 
Plagiera? Du menar plagiera främlingsfientlighet, homofobi och ultrakonservatism. Nu var du nästan rolig.
Nu måste du förklara varför SVT, Sveriges Public Service, tillåts kabla ut främlingsfientlighet, homofobi och ultrakonservatism på bästa sändningstid rakt in i svenska folkets TV apparater
 
Statsvetarna börjar redan prata om vågmästarroll för SD medans Knutsson o Anna mer var inne på vilket block SD skulle tillhöra. Men Jimmie är ju inte så dum att han vill tillhöra nått block :sneaky:

Det spelar idag ingen roll om SD blir vågmästare eller ej, om SD lyckas isoleras eller ej. Det politiska klimatet har drabbats av ett jätteproblem och det kan faktiskt bara bli värre.
 
Det spelar idag ingen roll om SD blir vågmästare eller ej, om SD lyckas isoleras eller ej. Det politiska klimatet har drabbats av ett jätteproblem och det kan faktiskt bara bli värre.
Å detta beror på att övriga partier inte vill lyssna med det andra örat. Så dom får faktiskt skylla sig själva
 

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 193
Senast: Smoothi
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
361
Senast: Silver Girl
·
Fritid Kära buke, jag behöver ett julklappsrim eller en rebus senast ikväll! Julklappen gäller ett presentkort på äventyrsbadet Kokpunkten samt...
Svar
2
· Visningar
469
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 953

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp