Misshandel

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

_Liljan

Idag när jag jobbade och skulle ut på rast går jag genom butiken och så hör jag en unge vråla och en väldigt arg pappa brevid och personalen sa att pappan hade slagit sonen för att sonen inte ville ha skorna som dom tänkte köpa / eller så var dom obekväma. och då hade pappan gett ungen (5 år typ) en örfil.
Jag ser ut såhär när jag får höra det :eek: :confused: :eek: ................. :mad: "Nej ju jävlar" tänker jag.
jag såg inte själv att pappan slog ungen, men 3 kollegor såg det. Så jag "hoppas" (jag ville ju inte att han skulle slå ungen, men ni kanske förstår vad jag menar )på att pappan ska slå till ungen igen så jag själv ser det så jag kan ge honom en hejdundrans utskällning.

Jaja... mamman och mormor sitter på en sits 5 meter bort och bara kollar på när pappan sliter i ungen och blir arg

(Det är ju för fan misshandel att slå sina barn!!!!!)

Pappan går ut med ungens skor och säger att han ska slänga dom i soptunnan (det står en sån utanför butiken), pappan kommer tillbaka utan skor.

(Efter det där så går jag till HM)
Sen kommer jag tillbaka... och ser att familjen går ut från min butik och ungens skor står bakom soptunnan och ungen gråter som bara den :cry: (en tjej på jobbet sa att dom pratade persiska, och att pappan hade sagt att "NU FÅR DU GÅ BARFOTA").
Pappan tar skorna och går iväg 10 meter framför ungen, mamman och mormor. Mamman och mormor säger INGENTING på hela tiden!!!!!

Då blir jag skitförbannad effersom ungen inte ens får ha på sig skorna när dom ska ut i gallerian och gå :mad:
Då går jag fram till pappan och pratar VÄLDIGT argt och säger "Hörrödu! jag jobbar där inne och såg precis vad du gjorde! Man slår inte sina barn!!! :mad: "
Han säger "jaja" och börjar gå...
jag ställer mej framför honom och låter ännu argare
- "Lyssna på vad jag säger! Man slår inte sina barn! Tänk på det nästa gång man gör inte så!"
Nått sånt sa jag, jag va så jävla arg :p
Sen går jag.
 
Sv: Misshandel

Stackars barn.
Vad kommer han växa upp till?
Åh vad ledsen jag blir.. Lille pojken! Min lilla bror är 5...
Jag skulle ringt polisen. Han och hans föräldrar behöver hjälp. Kanske skulle han må bäst av att komma ifrån sin pappa.

Det är så hemskt! Jag gråter nästan..
 
Sv: Misshandel

Mamman och Mormodern är förmodligen jäkligt hunsade själva, de säjer inte ifrån själva och inte för pojkens skull heller.
Barnmisshandel/Aga är straffbart och jävligt fel, jag har själv ringt soc ang detta (vad som hänt vet inte jag.. än). Man hjälper inte pojken ett dugg genom att stå och se på, snarare så spär man på hans misstro till vuxna som behandlar honom som skit eller så står de brevid och låter det ske, han behöver få veta att det finns snälla vuxna också som inte slåss eller är idioter på annat sätt.
 
Sv: Misshandel

Stckars barn!! :cry:

Och :bow: till dig som gick fram och sade ifrån!
 
Sv: Misshandel

Barfota inne i en galleria?
Låter inte direkt som omedelbar livsfara för ungen och jag ser inte varför det skulle vara så farligt. Skulle kunna vara verksam medicin på många bortskämda snorungar som inte uppskattar de skor de har och får.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag vet att endel inte tycker att man ska prata om religion. Men jag bara vill få ut lite tankar om allt. Men som nog alla har sett så...
Svar
5
· Visningar
777
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Usch måste bara skriva av mig! Om tråden är på fel ställe så flytta den gärna. Var med om en så obehaglig händelse idag! Är för...
Svar
2
· Visningar
1 622
Senast: Fruentimber
·
Relationer Gammal användare, anonymt nick. För ett år sen valde jag att separera från mina barns pappa. Barnen är idag 3 och 8. Beslutet hade...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 465
Senast: nejlica
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 726
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp