Bukefalos 28 år!

mitt nya projekt...

Cita

Trådstartare
måste alltid ha något att göra så nu håller jag på att bygga om en vanlig syntetsadel till en spansk inspirerad :D

har kommit en liten bit.

så här såg den ut innan jag började :devil:

6468393.jpg


så här ser den ut än så länge

6468395.jpg


6468396.jpg
 
Sv: mitt nya projekt...

Eller hur :crazy: Gött å sitta och nöta med dom i låren liksom... mnen den kanske inte är tänkt att användas? Görsnygg iaf!
 
Sv: mitt nya projekt...

Wohooo...vilken kul idé!
Hoppas du kommer fortsätta lägga ut bilder under projektets gång...kommer följa det med spänning. Alltid lika spännande med förvandlingar :)
 
Sv: mitt nya projekt...

soft mee islandshästar
mumin
*tove*

Va :confused: tycker ni inte att sadeln passar min fina kisse. Hade ju sadelutprovare hemma å hon sa att sadeln låg helt perfekt, hon kolla till och med när katten var i arbete, vem ska man lita på nu för tiden egentligen :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Lyrazel
bubbel

Sadeln är menigen att jag ska rida i sen, så min lilla rumpa får nog kommentera de senare :D
 
Sv: mitt nya projekt...

Jag är verkligen sjukt imponerad av dig :eek: Vad har du satt för material som övre framvalvet?
 
Sv: mitt nya projekt...

Nu kommer lite fler bilder går sakta å säkert framåt :)

6479021.jpg


6479023.jpg


6479024.jpg


6479026.jpg


TaDá
 
Sv: mitt nya projekt...

köpte ett sån där liten knä platta som man har när man arbetar i tex trägårn perfekt går ej att rubba :devil:
 
Sv: mitt nya projekt...

folk här på buke tror/vet att det är en griffin, gammal modell. Köpte den på blocket och säljaren visste inget om sadeln :smirk:
 
Sv: mitt nya projekt...

blir nog jättesnyggt sen när det är färdigt :) du får uppdatera med bilder sen också :D

men du...vem har dödat Ior på första bilden?? :eek:
 
Sv: mitt nya projekt...

vilka tror du :angel: jo mina små :devil: -katter

se så otroligt harmlösa de ser ut :angel:

MONSTRET nr 1=PROPPEN
5503733.jpg


MONSTRET nr 2=PIPEN
5503666.jpg
 
Sv: mitt nya projekt...

Hitta ingen bild på en sån platta, men den ser ut som ett vanligt ikea plastskärbräde, fast den är långsmal. Materialet är hårdare och tjockare än tex liggunderlag, men tillräkligt "mjukt" att skära med kniv i. Jag är så dålig på att förklara :o köpte den iallafall på en 10-kronors affär så billig va den :)
 
Sv: mitt nya projekt...

Vad duktig du är:eek:
Ser iframimot en bild av sadeln när den är färdig:love: :D :d
 

Liknande trådar

Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
304
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: Myrten
·
Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
398
Senast: Glimra
·
IT & mobiler Har en gammal MacBook som är typ 13 år. Den funkar ok men börjar bli ganska trött och hänger sig ofta. Har kollat runt på nya datorer...
Svar
2
· Visningar
205

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp