Bukefalos 28 år!

mitt nya projekt...

Sv: mitt nya projekt...

Ugh... Cita helt enastående, underbart!!!! Tycker värkligen du ska
hoppa på sadelmakar utbildning. Måste ta o apa effter ett annat nu kännt uttryck: de va en redi halleluja moment!!!

Du har nog satt griller i huvet på halva svenska befolkningen nu. Du må tro att det knepas & knåpas i stugorna nu.Ha ha....
 
Sv: mitt nya projekt...

men du...ponnyprakt säljer väl röda sadlar :-) både allround o dressyr
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: mitt nya projekt...

Kul att det forfarande är liv i tråden, det tyder på att folk är intresserade :)

Kul med kishti (stavas??) kommentar :D man tackar å bockar :bow::bow::bow:
 
Sv: mitt nya projekt...

Jag brukar inte gilla sånt där krimskrams ( ;) ) men det där var faktiskt riktigt tjusigt! :bow: Väldigt stilrent samtidigt som lite extra.
 
Sv: mitt nya projekt...

efter alla fina och värmande kommentarer så är jag taggad att starta upp "sadelomklädnad" skulle vara kul, men tidskrävande :)
 

Liknande trådar

Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
311
Senast: sweep
·
Hästvård Man upphör ju aldrig att förvånas men vi måste också komma ihåg att det är handen som håller tygeln/tömmen som avgör hur bekväm hästen...
Svar
13
· Visningar
104
Senast: Corax
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: Myrten
·
Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
422
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVIII
  • Västeråsträffstråden
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp