jacko

Trådstartare
Vad händer med de användare vars inlägg trianglas för "mobbing"? Dvs har en väldigt otrevlig ton? Blir de avstängda direkt? (Har flashbackincidenten i färskt minne)
 
Sv: Mobbing

Det är väldigt sällan någon stängs av direkt om det inte handlar om rejält grova påhopp. Vanligen raderas väl påhopp om de anses vara över gränsen och om man ser ett mönster varnas och eller stängs användaren av.

Hör gärna av er via PM om det är någon specifik användare ni vill att vi kollar närmare på.

Oftast finns det två sidor i en diskussion, rätt ofta kan båda sidor bete sig lika illa vilket ofta leder till att vi låter diskussionen fortsätta. Om bara ena sidan beter sig illa känns det som jag ser det betydligt enklare att gå in och agera.
Men vi behöver er hjälp via rapportera-triangeln, ett stort tack till alla som hjälper till med detta!
 
Sv: Mobbing

Nej, gudskelov är tonen på Bukefalos helt annorlunda än på Flashback!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 851
Senast: Migo
·
Hemmet Två frågor. 1. Någon som använder bakmaskin för att få hembakat färskt bröd till frukost? Hur fungerar det? Blir det bra bröd i dem...
Svar
17
· Visningar
798
Senast: MissFideli
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 320
Senast: Rosett
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 581
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp