Moderatorlista

mackan

Trådstartare
var hittar man numera vem som är huvudmoderator för resp forum ?
Eller är det inte längre så att delforumen är uppdelade på det sättet ?
 
Det står i förklaringen till forumet överst på varje forum (undantaget Allmänt, där står ingenting).

Men du måste nog vara på dator för att se det, det syns inte i appen.
 
Det står i förklaringen till forumet överst på varje forum (undantaget Allmänt, där står ingenting).

Men du måste nog vara på dator för att se det, det syns inte i appen.

Det finns ju ingen app för bukefalos för övrigt . Men många kör mobilen /plattan och otroligt få sitter via datorn .
 
Överlag är gränserna inte lika benhårda som de varit förr. Vi hjälps åt att moderera alla forum framförallt om det handlar om något som är ett uppenbart regelbrott.
Ibland handlar det om gränsfall och då är det bra med en person som känner till delforumet bättre och om möjligt håller en mer likadan linje.
Allmänt är ett stort aktivt ibland svårmodererat forum som vi för närvarande hjälps åt att hantera.
 
@mandalaki det var du som kallade mobilversionen för app, det var det jag svarade att det finns ingen app . Jag har inte nån synpunkt på att nån app skulle behövas ? Du har missuppfattat .
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Så galet svårt det är att hitta något som verkligen passar! Jag har köpt på olika ställen men inte hittat rätt. Provat Twilfit, Miss...
Svar
16
· Visningar
893
Senast: Kratus
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 250
Senast: Lisalei
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Rutorna med populära trådar från olika delar av forumet har fått lite ändrad funktionalitet. Du behöver vara inloggad för att se detta...
Svar
3
· Visningar
1 056
Senast: Gunnar
·
Dressyr Det ska ju gå att ha separata bettlösa klasser på dressyrtävling numera - men finns det alls några sådana? Hur hittar man dem i så fall...
Svar
13
· Visningar
1 395
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp