Bukefalos 28 år!

Morganhästar tråd 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Morganhästar tråd 2!

:) Man måste ju våga lite också... kan man bara lösa det med vagn och jag får öva lite så ska vi väl försöka ställa upp. Jag har ju själv en bra vagn, men får aldrig med mig den och hästen samtidigt. Men det löser sig!
 
Sv: Morganhästar tråd 2!

fs_504018398_74170_1333982677.jpg


fs_504018414_25479_1333982688.jpg


fs_504018434_27857_1333982705.jpg


Hjärtat smälter lite varje gång jag ser honom... :love:
 
Sv: Morganhästar tråd 2!

Tack så mycket :) jo det var rein in Sweden. Vi var med i wh och wr amatör. Tyvärr gick ritterna ruskigt dåligt, på framridningen var hon väldigt fin och avslappnad, men inne på banan blev hon jättestressad. Lyssnade inte alls på hjälperna, stirrade upp sig för domaren och ville inte galoppera :o
Men hon har ju inte varit ut på så många tävlingar än, det här var våran fjärde så jag gick in med inställningen att se det som enbart välbehövlig träning.
Hon har väldigt lätt för sig att stirra upp sig för småsaker och jag som är van vid min förra klippa till häst får verkligen jobba med mig själv också att hålla mig lugn, så alla tips på det mottages tacksamt :laugh:
 
Sv: Morganhästar tråd 2!

Fölen är på gång! Slänger in en bild på vår uppfödning Escania's Pharazon LT från ifjol. Hans två första föl är beräknade i dagarna och jag kan knappt vänta på resultaten..
Prinsentrav.jpg
 
Sv: Morganhästar tråd 2!

Ja o vi väntar på första fölet av 7 efter den här
Näsuddens King of Spades 32,

kosblogg

Det ska bli sååå spännande o se vad han kommer att ge ! :banana:
 
Sv: Morganhästar tråd 2!

Jo, lova mig att ni lägger in de på fejan så man kan se de små underverken fort. Kollar både morgon och kväll.

Som nybliven morganfan så måste man ju få lite inputt.
 
Sv: Morganhästar tråd 2!

Nu ser jag att tråden har över 1000 inlägg så därför låser jag den.

Starta en ny om ni vill, men diskutera inte var man kan köpa morganhästar eller sidor på andra forum. Det bryter mot forumreglerna om reklam och marknadsföring.

Görel - moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
591
Senast: Lady_S
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
964
Senast: Queen
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
11 12 13
Svar
256
· Visningar
21 340
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 497
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp