Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Tiggertjejen

Får man inte skriva sin msn i trådar eller?
Tycker alla försvinner?
 
Sv: msn?

har ju funnits 2 trådar där vi har skrivit våra msnadresser för att binda nya kontakter men jag hittar dem inte.
 
Sv: msn?

ja, jag är inte ensam om att märka det iallafall.
 
Sv: msn?

Nu är inte jag moderator för det berörda forumet, men nej jag skulle inte tro att en sån tråd är tillåten. Använd Bukefalos Flash-chatt istället! :idea:

/Erica - moderator
 
Sv: msn?

Nej eller hur .. att skriva en tråd är ju perfekt sätt att få många msn samtidigt .. :confused: Varför är inte en sån tråd tillåten ? Är ju inte reklam direkt .. *suck*
 
Sv: msn?

Dessutom är det bara seniorer inne på den chatten
 
Sv: msn?

Chatta med andra ÄU:are på IRC då? Ett jättesmidigt chatprogram som man lätt kan ha i bakgrunden på datorn hela dagen. :)
 
Sv: msn?

Man skall inte skriva "sin msn" i trådar eller de övriga varianterna på "IM".
Man skall inte heller skriva sitt telefonummer, adress eller andra sätt till kontakt i trådar.
Vill man inte snacka med folk på forumet, finns möjlighet att använda Bukefalos FlashChat, länk finns högst upp på sidan.
Vill folk kontakta dig privat kan de själva välja att göra detta genom att skicka ett PM till dig. Ber man folk om PM är det en form av annonsering som möjligen passar bättre på radannonssidorna.
Det är roligare och bättre om diskussioner förs här där alla har möjlighet att deltaga och där de flesta finns, eller hur.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
465
Senast: Rosett
·
  • Låst
Bukefalos Varför får man inte skriva nånting längre på forumet alls utan att bli rapporterad eller bannad? Så var det verkligen inte förut. Taket...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 880
Senast: Gunnar
·
Hästvård Jag tror att min häst fått löss. Hon började klia sig enormt och fick klåda. Nu har hon dock slutat klia sig men tappar päls och får...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 191
Senast: aglaonema
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 236
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp