Bukefalos 28 år!

Müslimat?

Glimfeather

Trådstartare
Var i hundmatbutiken idag och fick till min fårvåning se en säck med typ müsli? Hundmat alltså.

Vem ger sånt och varför? Ger man endast det eller blandar man med annat :confused:
 
Sv: Müslimat?

I "min" hundaffär säljer de vad som ser ut som müsli men som faktiskt är grönsaker. Blandas med kött när man BARFar.
 
Sv: Müslimat?

Det kanske är samma. Var i alla fall majsflingor och puffat ris :p Och något färgglatt som säkert är grönsaker!
 
Sv: Müslimat?

Finns i två varianter vad jag vet, båda är frystorkade, den ena som Kurants hade på den tiden var mest som supertunna flock som skulle blandas med vatten.
Det jag ibland använder nuförtiden heter Difro o är ungefär som du beskriver.
 
Sv: Müslimat?

Förr länge sedan hade (tror jag) Royal Canin en påse med sina vanliga kulor och müsli som mest var majsflingor om jag inte minns fel. Det presenterades som hundfoder med extra tillskott. Det var i slutet av 80-talet så bit inte huvudet av mig om jag minns fel.

Numera har jag bara sett det separat att blanda ner i kött.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Som vanligt var det för några dagar sen dags för den årliga National Dog Show i USA (som vi i Sverige såklart var geoblockade från att...
2
Svar
35
· Visningar
2 059
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Har insett att det värsta med att jobba i djuraffär och få stenkoll på sortimentet är att man upptäcker så många roliga saker som...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 801
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 318
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 660
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp