Bukefalos 28 år!

Nätdejting del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nätdejting del 5!

Det verkar segt om de bara vill maila. Vill de ha en brevkompis eller?

*kl* Jag stör mig på folk som bara försvinner. De har skrivit rätt roliga mail ett par gånger och verkar pigga och framåt och sen bara ingenting? Skriver jag så trist?

Blir också frustrerad på killar som plötsligt bara slutar skriva - mitt i liksom.
 
Sv: Nätdejting del 5!

Svårt att ge ett bra svar :o vibbar :D Men du står med fötterna på jorden, inget fjoll, och rätt ålder :)
Han raggare, säljer bildelar, lite tystlåten men mkt trevlig :)
Men Stockholmare? Det är ju lite långt! Sen måste det vara en hästvänlig person. Han måste ju inte ha hästintresse, men han måste gilla djur. Men det gör han väl eftersom du tycker han skulle passa.;)
 
Sv: Nätdejting del 5!

KL

Jag får massa mail hela tiden men dom flesta slutar efter ett par mail. Är det såhär?
Sen tycker jag det är svårt att komma på bra samtalsämnen, vissa är mer lättpratade än andra men det blir mest Läget? gjort idag? händer i helgen?

VAD skriver man? Eller pratar jag med fel killar?
 
Sv: Nätdejting del 5!

Man får många sånna. Många vill ju inte lägga så mycket energi innan de vet om du alls läser/svarar på deras mejl. Om du bara skriver "allt bra" eller liknande kommer det ofta ett längre mejl.
Du kan ju själv testa och skriva till några. Det är inte så enkelt att öppna ett samtal.
När någon skriver, oavset hur kort och tråkigt, kan man ju kolla deras sida.
 
Sv: Nätdejting del 5!

Men föreslå att ses mez en gång istället för att hålla på att maila fram och tillbaka! Drt är hopplöst atg i skrift lära känna ngn på riktigt och ta reda på om det finns ngn egentlig kemi. Hjärnan fyller i luckorna ocv vips så tror man att mannen är ngt helt annat än vad han är.
 
Sv: Nätdejting del 5!

Det verkar segt om de bara vill maila. Vill de ha en brevkompis eller?

*kl* Jag stör mig på folk som bara försvinner. De har skrivit rätt roliga mail ett par gånger och verkar pigga och framåt och sen bara ingenting? Skriver jag så trist?

Troligtvis har de funnit någon som enligt de själva verkar mer "hot" och väljer då att bara lämna utan vidare kontakt.
Så upplevde jag det på dejtingsidor när jag sökte. Det är jävligt trist men livets gång i dejtingdjungeln tyvärr. :(
 
Sv: Nätdejting del 5!

Blir också frustrerad på killar som plötsligt bara slutar skriva - mitt i liksom.

Fast så kan jag med göra ibland :o Det behöver inte vara nån särskild anledning - känns inte tillräckligt rätt bara. Men jag har råkat ut för samma sak också och vet hur irriterande det är!
 
Sv: Nätdejting del 5!

För övrigt är jag sjukt pirrig över min inplanerade dejt! Brukar inte bli såhär uppjagad över en dejt... :p Risken finns att det blir ett sånt antiklimax :p
 
Sv: Nätdejting del 5!

Själv har jag en göteborgare på väg som stannar lör-sön. Vi har haft riktigt bra mailkonversationer om både djupa ämnen och after works. Ska bli kul att träffa honom! Har meddelat att han blir utslängd om han är dum i huvudet, så jag hoppas att han inte är det. Både för min och hans skull.
 
Sv: Nätdejting del 5!

Det är så himla spännande tycker jag! Gud så pirrigt och kul!

Vad har ni planerat? :)
 
Sv: Nätdejting del 5!

Spännande var ordet!
Det lutar åt att det blir en dejt på Fotografiska - först titta på utställning och sen lyssna lite på konsert. :)
 
Sv: Nätdejting del 5!

Åh, trevligt! Jag var på dejt som började på Fotografiska och det var början på en sjukt fin relation som jag fortfarande är i. Bra plan alltså! ;)

Låter himla trevligt tycker jag! Oavsett om du vill slita av honom kläderna eller ej så får ni nog en jättetrevlig helg tillsammans.
 
Sv: Nätdejting del 5!

Intressant! står klart och tydligt att jag inte är intresserad av något mer än vänskap och när jag inte har lust att ge en kille min fb så är jag en player? säger då det!
 
Sv: Nätdejting del 5!

Intressant! står klart och tydligt att jag inte är intresserad av något mer än vänskap och när jag inte har lust att ge en kille min fb så är jag en player? säger då det!

Nu förstår jag inte vad du menar :confused: Förklara bättre, tack ;)
 
Sv: Nätdejting del 5!

haha ja pratat lite med en kille, redan från början klarlagt att jag inte är ute efter ett förhållande utan enbart liksom nya kontakter, idag när jag var seg på att svara så fick jag x antal mail med frågan om varför jag var sur haha. efter att ha förklarat att jag inte var det så frågade killen om han fick min fb och jag sa nej, vi känner inte varandra, ja då var jag en player! Förstår du haha? XD svårt att skriva från mobilen för övrigt. :o
 
Sv: Nätdejting del 5!

Jo nu förstår jag. Trodde det var riktat till mig personligen och fattade nada:o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
429
Mat Min första reaktion här var att säga att du har fel, det smakar inte alls neutralt! Men vem är jag att avgöra hur du uppfattar saker...
2 3
Svar
46
· Visningar
777
Senast: co-SMAD4
·
Hemmet Har fått tillstånd att anlägga vårt nya avlopp nu. I dokumentet som skickades ut från kommunen står det bland annat att jag ska föra...
2
Svar
30
· Visningar
1 063
Senast: bettysmatte
·
Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 518
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp