Nätdejting del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nätdejting del 5!

Nu står det en gryta och puttrar med lite rådjurkött.
Jag hoppas han kommer, men jag har fortfarande svårt att tro det.:crazy:
Vet att jag inte borde tänka så, men det är svårt att tro att någon skulle ville dejta mig.:crazy:
 
Sv: Nätdejting del 5!

Men det är väl självklart att någon vill dejta dig! Du är både smart och trevlig. Go for it, Girl!:banana:
 
Sv: Nätdejting del 5!

*kl*

En förnekelsedejt är mitt försök att glömma min fling med killen från "oh heliga buke"-tråden. En dejt som man helt enkelt träffar baraföratt typ. Letade upp en kille på pannkakan som verkade okej och dejten var också trevlig och helt okej. Sannolikheten att jag kommer att bli kär i honom känns yttepytteliten dock. Men jag hade helt klart kunnat tänka mig att träffa honom även om han inte skulle vara den stora Kärleken.

Ja ja får väl se vad som händer. Säga vad man vill men det är fan skönt att dejta utan att känna sig hysterisk kring vad han ska tänka och tycka utan jag kan bara vara lugn och ha viss kontroll över situationen.
 
Sv: Nätdejting del 5!

Tyst, hon är ju upptagen förhoppningsvis, uppdatera får hon göra i morgon! ;)
 
Sv: Nätdejting del 5!

Det gick inte så bra. :crazy:
Nu är han på väg hem till sig själv. Han har väldigt långt att köra. Jag tror han hade tänkt sova över.
Men jag tyckte han var för negativ och aggressiv i sin omtala av "alla andra". Sen var han överdriven kramsugen, det blev väldigt jobbigt. Jag har liksom inte lust att hångla med en helt främmande så snart han har kommit in genom dörren. Så jag fick slita mig loss flera gångar. Det blev han väldigt ledsen för.:eek:
Så jag skulle få väldigt svårt att tycka om honom.
Det som var bra, är att han lämnade frivilligt!:D
Jag tror jag föredrar en med mera pli.
 
Sv: Nätdejting del 5!

Jag har en bekant som skulle kunna passa dig, men det är i Stockholm det :D
 
Sv: Nätdejting del 5!

Nej, varför skulle han ha det? Han vet ju inte att du skickat ett brev i paketet och behöver den väl inte i helgen? Jag kastar mig inte iväg och hämtar paket om det inte är ett jag väntar på, utan då tar jag det när det passar med övriga planer. Han kan ju jobbat hela dagen och har annat att göra ikväll?
 
Sv: Nätdejting del 5!

Fast han ville ju dejta dig! :) Och ville han så vill garanterat andra också.
Jag tycker det är väldigt svårt att hitta någon som vill träffas. Jag drar bara åt mig dom som vill mejla. Dom finns det riktigt många av, men jag är inte så intresserat av att mejla i det oändliga med män som ändå inte vill träffas.
Jag blir så trött på nätdejting.
Han här är ju fullkomligt galen!:eek:
Jag får väl lägga in ett mera tråkigt bild, så jag drar åt mig dom som vill träffas istället. Jag har funderat på att det kanske är det det beror på.
 
Sv: Nätdejting del 5!

I know, men jag vet att det finns ett litet brev i paketet - ett brev jag vill att han ska läsa så att något slags svar för mig kan utkristalliseras...fast jag anar nog utgången redan förstås...
Jag vill bli av med den här känslan i kroppen!
 
Sv: Nätdejting del 5!

Svårt att ge ett bra svar :o vibbar :D Men du står med fötterna på jorden, inget fjoll, och rätt ålder :)
Han raggare, säljer bildelar, lite tystlåten men mkt trevlig :)
 
Sv: Nätdejting del 5!

Jag tycker det är väldigt svårt att hitta någon som vill träffas. Jag drar bara åt mig dom som vill mejla. Dom finns det riktigt många av, men jag är inte så intresserat av att mejla i det oändliga med män som ändå inte vill träffas.
Jag blir så trött på nätdejting.
Han här är ju fullkomligt galen!:eek:
Jag får väl lägga in ett mera tråkigt bild, så jag drar åt mig dom som vill träffas istället. Jag har funderat på att det kanske är det det beror på.

Det verkar segt om de bara vill maila. Vill de ha en brevkompis eller?

*kl* Jag stör mig på folk som bara försvinner. De har skrivit rätt roliga mail ett par gånger och verkar pigga och framåt och sen bara ingenting? Skriver jag så trist?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har fått tillstånd att anlägga vårt nya avlopp nu. I dokumentet som skickades ut från kommunen står det bland annat att jag ska föra...
2
Svar
25
· Visningar
491
Senast: vilde
·
Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 327
Senast: sthu
·
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 027
Senast: Sirap
·
Tjatter Jag blir tokig på att googla på hårtvätt då alla säger olika. Jag ska slinga mitt hår till veckan och det ständiga är ju diskussionen om...
Svar
4
· Visningar
277
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp