Bukefalos 28 år!

Nagellacksborttagning

Araminta

Trådstartare
Jättekort fråga. Finns det nagellacksborttagning som är skonsammare mot huden än "de vanliga" (sånt som säljs i mataffären: Gripen etc) men som ändå får bort lacket ordentligt? Jag har rätt bra kvalitet på naglarna men får en torr och obehaglig känsla i hela händerna. Dessutom håller jag på att storkna varje gång av enbart lukten. Hade en "skonsam" variant innan men den fick man gnugga som sjutton med för att få bort det gamla lacket. Känns som lite av ett dilemma :wtf:
 
Prova den rosa burken med dip-in borttagning från Isadora. Den känns mildare mot mina händer än många andra.

Och innan du påbörjar borttagningen, smörj in händer och fingrar med en handkräm (gärna fet och skyddande).
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 162
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Min hund (kastrerad Beauceronhanne, 10 år) har en tumör under svansen, precis nedanför analöppningen. Två veterinärer har tittat, den...
Svar
4
· Visningar
3 961
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Varning för lång tråd... men jag behöver verkligen buke nu. Mer än någonsin. Min mamma har nyligen blivit diagnostiserad med en...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 622
Senast: Kalmarbo
·
Relationer Egentligen borde gå och prata med någon professionell men jag kan inte klämma in det i mitt liv just nu. Jag behöver lite råd inför...
9 10 11
Svar
215
· Visningar
21 086
Senast: Lingonris
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Brukshundar och könsbunden aggressivitet
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp