Någon från Karlstad...

Sv: Någon från Karlstad...

Jag har minsann varit medryttare på stjärnan Poppsson. ;) Han startade några montélopp i Umeå där han bodde då jag hade hand om honom men hamnade till slut på Malta för ett par år sen. Nån som vet nåt mer? :)
 
Sv: Någon från Karlstad...

Haha, forever living thread :D

Jag har flyttat ut till Camp Berglöf för dryga ett år sen ...
 
Sv: Någon från Karlstad...

Här kommer en "Färjestadare" till :) fast stallet jag är i ligger i grannkommunen.
Har ingen egen häst men är högst delaktig i två 4åringars liv som går på banan. I stallet finns även en fölmärr att pyssla med.

Har varit med och kört in de två juvelerna och det är så himla spännande att få fortsätta se hur det går :love:
 
Sv: Någon från Karlstad...

Hej allihoppa! Jag är också Värmlänning (dock bott i Sthlms trackten några år), Färjestad är min hemmabana :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
553
Senast: lil-sis
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
682
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 396
Senast: hastflicka
·
Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
8 862
Senast: Sorgsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp