Någon från Karlstad...

Sv: Någon från Karlstad...

Får jag bara nån som tar pållarna( lörd) hänger jag på , och du sover hos mig...:bump:
 
Sv: Någon från Karlstad...

tack,men jag har bokat Scandic. Jag har med mig pappa som chaufför,jag vill inte åka ensam när det är vinterväglag.
 
Sv: Någon från Karlstad...

Va "tråkigt" :cry: Inte att du har pappsen med dig som chaufför förståss ..men det kanske blir fler turer :D
Ska kolla om jag får nån till stallet på lördag för jag har en förmåga att bli ganska ömhårad även fast det enda lilla som slinker ner i strupen :D
 
Sv: Någon från Karlstad...

När va detta då?
Va intresserad av honom när han stod hos Jan åke. Trasig men skulle gå att rida honom. Så jag skulle få honom då och va lyrisk ända tills jag kom på att jag inte kunde ha 3 hästar.
Lever han än?
 
Sv: Någon från Karlstad...

Ja du...kanske typ 2004, ska finnas ett reportage om mig och det jag sysslade med ( konvalecensstall) för npgra år sen, då är lilla loket med på bild :love:
Kommer inte ihåg vad gammal han var men han var ganska ung...3-4 år sådär
 
Sv: Någon från Karlstad...

Vem har sagt att du behöver gå och lägga dig :idea:.

Eftersom det är jag som kör är det nog säkrast att vara utvilad..... :angel:
Tror min passagerare uppskattar en chaufför som håller sig på vägen och inte vinglar runt i diket... :D
 
Sv: Någon från Karlstad...

Men är det inte mera fart på Karlstadsfolket alltså?
Martha, du kan väl slå en pling om vi ska göra stan eller nåt?
För övrigt så skulle jag behöva en utförlig vägbeskrivning hur man hittar till banan. Kan någon hjälpa mig med det?Kommer från Mora hållet då så klart.
 
Sv: Någon från Karlstad...

Har inte ditt nr kvar ( har bytt telefon och då försvann det väl) jag har faktiskt fixat hästvakt på lörd så då kan jag bli med dig ut på fredkväll :D
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
553
Senast: lil-sis
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
682
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 396
Senast: hastflicka
·
Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
8 862
Senast: Sorgsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp