Bukefalos 28 år!

Någon från Sundsvall??

Sv: Någon från Sundsvall??

Nämen, nu blir jag lite nyfiken på vem du kan vara?!:o
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Det behöver du inte vara.
Jag är inte det minsta spännande, men jag är helt säker på att du vet vem jag är!!!! ;)

Har pratat med J under dagen, nämde denna tråd och hon hade inga problem alls att lista ut dig!
Hon hälsar:angel:;)
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Ingen S-vallare, har Östersund och Oviken som hemmabanor

I Östersund är det kul att starta!
Då kan man göra en heldag av det och åka till ert fina badhus:idea:
Hade det inte varit för att det har vart snöstorm vareviga gång vi kört upp så hade man ju anmält mer där:cool:
Saknar nästan att inte ha en starthäst:eek:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Haha, ja exakt! Världsmetropolen! :D Hur kunde du gissa det? :o

western+några mil utanför Sundsvall=Fränsta
Har en kompis där med syster som är hästbiten så jag vet att western är halvstort där:D
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Har pratat med J under dagen, nämde denna tråd och hon hade inga problem alls att lista ut dig!
Hon hälsar:angel:;)

Nä jag förstod det. :)
Har faktiskt inga ambitioner att vara särskilt hemlig heller.
Tittade lite på avkomman till ditt sto, ngt som verkar lovande???
Berätta, jag är som bekant nyfiken.
VÄLDIGT nyfiken. :bump:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Nä jag förstod det. :)
Har faktiskt inga ambitioner att vara särskilt hemlig heller.
Tittade lite på avkomman till ditt sto, ngt som verkar lovande???
Berätta, jag är som bekant nyfiken.
VÄLDIGT nyfiken. :bump:

Hade jag fått bestämma så hade han fortfarande vart min till en femtedel! Men det blev strul med delägaren så han är såld till Halmstad!
Bild:

17660140.jpg

Hoppas att han kan göra matte rik på avstånd:cool:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

slår aldrig fel oavsett när man kör transporten tycker jag, oavsett man åker till ridhus eller till travbanan.
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Nu får vi skärpa till oss alla Bergsåkertravisar och försöka nå TS mål med fler inlägg än Karlstadtråden.;)

Verkligen en läcker bild på Ambras son, förstår att Du hade velat ha en liten bit kvar av honom.
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Nu får vi skärpa till oss alla Bergsåkertravisar och försöka nå TS mål med fler inlägg än Karlstadtråden.;)

Verkligen en läcker bild på Ambras son, förstår att Du hade velat ha en liten bit kvar av honom.


Apropå fler inlägg så kommer jag med glada tillrop!!! :bump: :bump:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

har varit bergsåkare :p bytte till östersund då de e bätter väder här :angel:
jobbade år anders skoglund i många år tills han omkom... R.I.P :cry:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

har varit bergsåkare :p bytte till östersund då de e bätter väder här :angel:
jobbade år anders skoglund i många år tills han omkom... R.I.P :cry:


Förstod väl att du hade lite "connections" till Bergsåker.
Som hade koll på Brännapål och en vit (antar jag) boxer. :)
Nu måste jag bara fundera på vem du är...:confused:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Förstod väl att du hade lite "connections" till Bergsåker.
Som hade koll på Brännapål och en vit (antar jag) boxer. :)
Nu måste jag bara fundera på vem du är...:confused:

hehe :p var mycket hos kent när jag var 12-13 år.. hihi han startade min travkarriär!

va "privattränare" åt en kille - hade 8 hästar. sen som ja sa ovan jobbat åt anders större delen av mitt liv..


vem e du då?? vart ha du jobbat eller hållt till? :D
 
Sv: Någon från Sundsvall??

jag e åxå jämte (nu för tiden iafl).. vem e du?? :p brukar du pula på nåt på banan (ösd) hos nån??


Banan, i den bemärkelsen att vi pratar om Bergsåker, där är jag varje tävlingsdag! :D
Östersund är det sämre med....var upp och startade där för ett tag sedan.
Dock hade hästen inte sin bästa dag just då. :crazy:
Måste vara den klara och fina Jämtlandsluften som tog musten ur honom. :confused:
Jobbar som tävlingsfunktionär....du då?
Renodlad amatör eller? :bump:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

hmm du svara på inlägget jag skickade till _carmenzita_ :p därför frågan om ösd... ;)

mjo jag e amatör.. har dock ingen starthäst nu, de ha jag lagt ned efter att min stjärna :angel: fick en allvarlig skada i bakknät.. så hon är avelsmärr nu och vi njuter bara i skogen. skaffade en till gamelvalack att rida i skogen.
(sen att det är ekonomin och intresset som svalnar behöver vi ju inte prata mer om) :angel:

har inte ni upptäckt än hur mycket varmare det är att rida barbacka i nysnön än att sitta på en rakbana i en vagn?? :p :D
 
Sv: Någon från Sundsvall??

hmm du svara på inlägget jag skickade till _carmenzita_ :p därför frågan om ösd... ;)

mjo jag e amatör.. har dock ingen starthäst nu, de ha jag lagt ned efter att min stjärna :angel: fick en allvarlig skada i bakknät.. så hon är avelsmärr nu och vi njuter bara i skogen. skaffade en till gamelvalack att rida i skogen.
(sen att det är ekonomin och intresset som svalnar behöver vi ju inte prata mer om) :angel:

har inte ni upptäckt än hur mycket varmare det är att rida barbacka i nysnön än att sitta på en rakbana i en vagn?? :p :D

Kan inte fatta att jag kan vara så senil dement i så pass tidig ålder. ;)
Inte min mening att svara på fel inlägg....:crazy:
Nåja, det där med ridning kontra rakbana har jag upptäckt för längesedan. *håller med fullständigt*
Helt kravlöst dessutom!
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 488
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 766
Senast: MML
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 763
Ridning Först. En varning för risk för långt och kanske svamligt inlägg. Men nu undrar jag igen om det är dags att kasta in handduken, sälja...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 682
Senast: Sixten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp